• FrogLeg

-----> västervikstråden 5 <-----

Jag startar en ny tråd så vi kan fortsätta att skriva till varanndra

• Svar på tråden -----> västervikstråden 5 <-----
  • Lena1976

Önskar alla en trevlig helg i de sköna vårvädret som ska vara på intåg

• sunzhine

8 grader varmt kl 9, helt otroligt.
    Har ägnat morgonen till städning av nedervåningen, man är ju så mycke piggare när det är så underbart väder. Hoppas verkligen att det håller i sig!

Trevlig helg och Grattis EmmaoFredrik

• Marie med två barn
    EmmaoFredrik skrev 2007-03-08 16:32:08 följande:
    Jaha då fyller man 20 imorrn då:) man börjar bli riktigt gammal:) hehehe...
    Grattis! Hoppas du har en trevlig födelsedag.
    *Carpe Diem*
  • Marie med två barn

AHH! JAG BLIR GALEN! Mina barn (3,5 & 6,5 år) var ute i sandlådan nyss och lekte. Allt frid och fröjd. Så kommer dottern in skrikande. Jag rusar dit och kollar. Ett stort bitmärke på armen. När jag frågar vad som hänt så är det storebror som bitit henne. Blir arg på honom såklart och skäller ett tag. Sen när allt lugnat ner sig så berättar han vad det hela handlat om. De hade blivit osams om vilken sorts chips vi ska ha i kväll som fredagsmys. Så det gav honom alltså rätt att bita sin syster. Nu blir det inga chips alls för dem ikväll. (Dem tar jag och min man när barnen somnatFlört).

*Carpe Diem*
  • Jullan84

Grattis EmmaoFredrik!

Vilket underbart väder det varit i dag!
    Synd bara att jag tvättade mellan 12 och 16...
    När jag hade tid att gå ut så var solen borta..
    Fast var ju ganska skönt ändå.

Marie med två barn
    Haha Barn är ju roliga! Vilket stort problem att välja chips!
    Jag var o handlade chips i dag. Hoppas jag inte valde fel sort så att samon biter mej...

• ShootingStar

ludicrous: www.pingpong-online.com handlade vi vår mutsy från, de har en hel del å välja på, å till bra pris oxå. Sugen på ny vagn???

Vilken härlig dag det varit! Skulle tentapluggat hela dan, men känns så tråkigt å sitta inne när solen skiner så härligt! Har fixat lite här hemma å ute i förrådet, å alicia har busat i trädgården å haft så skoj. hemma från dagis idag för hon har feber, men hon va så pigg å glad ändå så jag kunde ju inte låta stackarn va inne hela dan ju... frisk luft borde ju va bra tycker man...

E så pigg men sambon jobbar å tv:n har inget å erbjuda. hatar helgernas tv-tablå, inget bra alls ju... i veckorna e det mycket bättre! men funderar på att slå upp böckerna ett tag å plugga, då blir jag ju iaf trött om inte annat...

Här har det fredagsmyst med alicia en kompis till mig, nachos å lite smågodis! Härligt! Men när ska Lasse röstas ut från lets dance egentligen????

Mamma till Alicia och Lilla Pyret i magen
Svar på tråden -----> västervikstråden 5 <-----