-----> västervikstråden 5 <-----
Jag startar en ny tråd så vi kan fortsätta att skriva till varanndra
Jag startar en ny tråd så vi kan fortsätta att skriva till varanndra
Frogleg:
Duoseatet klarar 30 kg totalt. Det står att det är 15 kg per säte, men å andra sidan står sen att den klarar tillsammans 30 kg. och oftast kör man ju ett stort och ett litet barn, så det funkar nog om det blir lite mer vikt på ena sätet. Annars vore d konstigt...
Halloj!
Vill bara skriva att Karlssons är visst nåt att ha,fanns massa kläder,blev glatt överraskad,fast tittade bara lite snabbt! men kassorna var långsamma :(
Hej alla!
Vill bara skriva och berätta att familjedaghems-barn, (de hos dagmammor) har utställning på biblioteket. De visar sina teckingar som de har gjort på öppna förskolan.
Min son är en av "konstnärerna"!
Jag är inte 100% säker, men troligen kommer han vara i tidingen imorgon.
Ha det bra alla!!
Ni som fått barn....
Fick ni HELA journalen från MVC?
Jag fick bara ett litet papper där det stod vilka dagar jag vart på mvc, min vikt och barnets hjärtljud..
Vore kul att ha hela!
Jullan, du kan be att få ut hela journalen från MVC, det har du rätt till.
tråkväder ute o hängig storasyster hemma... Riktig mysdag hemma helt enkelt
Emelle - Lindögatan blev det. Så nu ska vi börja kolla dagis i området. Har ni några tips?
Emelle: tror du ja. Men det är bra. Lev i förnekelse bara. Antagligen skulle sanningen bli för hård för dig. Bättre att vara lite uppe i det blå
RÄTT SIDA AV JÄRNVÄGEN = SÖDRA...
Jag har alltid bott på denna sida (förutom att jag fuskade i ca 4 år genom att bo på Bredgatan, Men de räknas väl som rätt sida
) Hursom skulle jag nog aldrig kunna tänka mig att bo norrut hihi
Vilken järnväg handlar det om egentligen? När jag tittar genom skogen hittar jag en järnväg som inte är bredare än en lagom tjock häst...
Tycker inte geografiskt läge har nån betydelse...
"- Where ever I lay my hat, that´s my home"
men nu skulle jag inte byta wischan mot innerstaden igen!
( o söder om järnvägen, och öster om den oxå för den svänger här borta! )
=/\=