• snart tre

And more löööve for all of us

Ny tråd igen för oss njutningsglada tisdagsföräldrar som hängt ihop länge. Nu ser vi fram emot våren och sommaren...

• Svar på tråden And more löööve for all of us
  • snart tre
    uno skrev 2007-04-03 22:35:20 följande:
    Vi har ingen trapp här men på väg in i lgh finns det ju flera och även hos min mamma. Majken blir snabbt övermodig och istället för att gå så försöker hon numera att hoppa eller kasta sig framstupa ex.... Vårt problem är inte trappen utan köksbordet, soffbordet, hyllan, gunghästen och alla andra ställen som vårt lejon tar sig upp på för att sen utföra en vild glädjedans över succén. Inte så lätt med grind där.

Det där känner jag igen - trappor är inte enough! I helgen klängde Gilbert på vår soffa (som står framför ett av de stora fönstren i vardagsrummet) - tog något slags skutt framåt och lyckades dyka ner med huvudet före i fönsterbrädan bakom soffan Göran Kropp möter Jaques Costeau

Ja, jag håller med Malin - är det inte dags för en date snart? Och en ny gruppbild

• Limpis

Guuu va fina!!! Och pyttemini! Och många!!!

Helt speciell bild, älskar den. Men vad året har gått fort, känns ju som igår!

Vi drar till Sundsvall imorgon, stannar till måndag. Önskar er en riktigt glad påsk allihopa!!

KRAM!

• Marvelina

Och Elliot som gosar med Melvin...

marvelina - not new and definitely not improved
  • Marvelina

Öh, varför blev stackars Tim bortklippt?!

• Marvelina

Lisa

Svar på tråden And more löööve for all of us