And more löööve for all of us
Ny tråd igen för oss njutningsglada tisdagsföräldrar som hängt ihop länge. Nu ser vi fram emot våren och sommaren...
Ny tråd igen för oss njutningsglada tisdagsföräldrar som hängt ihop länge. Nu ser vi fram emot våren och sommaren...
Okt76: Aj, aj, aj...vad jobbigt! Stackars T! Hoppas allt går bra. *kram*
Oj läste kasst. Stackars T! Men män klarar ju sjukdom så mycket bättre... Kram till honom (och er förstås)
Har ni alla era barn på heltid på fsk? Fattar ej varför vi får betala fullt när E är 30h/v...
Vi fick betala fullt i höstas när G bara gick ett par timmar - det verkar inte spela någon roll.
Men det står på hemsidan att det ska vara 840:- för barn 1-3år vid max 30h/v. Vi betalar 1260:- Ringde, men allas vår Erica F är på påsklov. Har mailat i alla fall.
Marv: Ja, då är det ju fel.
Vi betalar fullt oavsett tid.
Hoppas att det går bra för T på sjukhuset!
Ja, sjuka män är ju inte att leka med . T är nu undersökt av en kirurg som också trodde att det var blindtarmen. Han väntar på lite blodprovssvar nu och om de visar på infektion så blir det operation idag. Så N och jag får helt enkelt ha en tjejkväll med ev. besök på sjukhus ikväll.
Marv, finns en till att kontakta på stadsdelsförvaltningen. Stefan Larsson-Lindmark Tfn: 08 - 508 09 310, han har hand om allmänna förskolefrågor, kolla med honom!
Ja, sjuka män är ju inte att leka med . T är nu undersökt av en kirurg som också trodde att det var blindtarmen. Han väntar på lite blodprovssvar nu och om de visar på infektion så blir det operation idag. Så N och jag får helt enkelt ha en tjejkväll med ev. besök på sjukhus ikväll.
Marv, finns en till att kontakta på stadsdelsförvaltningen. Stefan Larsson-Lindmark Tfn: 08 - 508 09 310, han har hand om allmänna förskolefrågor, kolla med honom!
Stackars T med blindtarmen! Konstigt att den finns när den inte gör någon nytta?
Vi ska betala den mindre summan för Majken i aug-oktober när hon inte går heltid och har för mig att det var dryga 800 sek för deltid.