• snart tre

And more löööve for all of us

Ny tråd igen för oss njutningsglada tisdagsföräldrar som hängt ihop länge. Nu ser vi fram emot våren och sommaren...

• Svar på tråden And more löööve for all of us
  • Marvelina

Oj läste kasst. Stackars T! Men män klarar ju sjukdom så mycket bättre... Kram till honom (och er förstås)

marvelina - not new and definitely not improved
  • Marvelina

Har ni alla era barn på heltid på fsk? Fattar ej varför vi får betala fullt när E är 30h/v...

• Marvelina

Men det står på hemsidan att det ska vara 840:- för barn 1-3år vid max 30h/v. Vi betalar 1260:- Fundersam Ringde, men allas vår Erica F är på påsklov. Har mailat i alla fall.

• okt76

Ja, sjuka män är ju inte att leka med . T är nu undersökt av en kirurg som också trodde att det var blindtarmen. Han väntar på lite blodprovssvar nu och om de visar på infektion så blir det operation idag. Så N och jag får helt enkelt ha en tjejkväll med ev. besök på sjukhus ikväll.

Marv, finns en till att kontakta på stadsdelsförvaltningen. Stefan Larsson-Lindmark Tfn: 08 - 508 09 310, han har hand om allmänna förskolefrågor, kolla med honom!

• okt76

Ja, sjuka män är ju inte att leka med . T är nu undersökt av en kirurg som också trodde att det var blindtarmen. Han väntar på lite blodprovssvar nu och om de visar på infektion så blir det operation idag. Så N och jag får helt enkelt ha en tjejkväll med ev. besök på sjukhus ikväll.

Marv, finns en till att kontakta på stadsdelsförvaltningen. Stefan Larsson-Lindmark Tfn: 08 - 508 09 310, han har hand om allmänna förskolefrågor, kolla med honom!

• uno

Stackars T med blindtarmen! Konstigt att den finns när den inte gör någon nytta?

Vi ska betala den mindre summan för Majken i aug-oktober när hon inte går heltid och har för mig att det var dryga 800 sek för deltid.

Svar på tråden And more löööve for all of us