And more löööve for all of us
Ny tråd igen för oss njutningsglada tisdagsföräldrar som hängt ihop länge. Nu ser vi fram emot våren och sommaren...
Ny tråd igen för oss njutningsglada tisdagsföräldrar som hängt ihop länge. Nu ser vi fram emot våren och sommaren...
050930: Japp, den är bra och Clive Owen är helt trevlig att titta på Och för att komplicera Jude Law-barnflickan-Sienna lite mer så var Sienna i sin tur otrogen tillbaka med Daniel Craig
Vilken soppa
Okej, nu ska jag sluta upp med mina fjortis-fasoner och ga och sova. God natt!
050930: Ja, ibland undrar jag om jag har en försenad 30-årskris
Natti, natti
Tidig 40-årskris..??
Marv: Eller tidig 40-årskris
Hej Hej!
Här e vi!!!!
Hoppas ni alla mår bra?!
Jag är konstant trött,asmkt på jobbet och somnar vid halv åtta med Melvin varje kväll=NOLL liv
Men jag återkommer nog minsann,när allt lugnat sig och man kommit in i jobbet på allvar.Jobbar ju på POP också en gång i veckan så det är mkt,men självvalt!
Vi kommer inte till träffen i helgen ,mina föräldrar kommer hit upp o ska kolla på After Dark så jag ska jobba o umgås med dem så mkt jag bara kan.Men jag hoppas det blir fler nu när våren/sommaren snart är här
Har inte läst på ett tag så jag kommenterar inget för då missar jag bara en massa.
Kan vi träffas kl 11 på söndag så kan Marvelina ansluta vid 12 och så hinner vi några timmar innan sömn? Majken är nog vaken till minst kl 14 om vi håller igång.
Ni får gärna komma hit om ni vill (maken är i skolan tror jag) så kan monstren busa bäst de vill och den som vill sitta på en stol göra det och så slipper vi jaga och vakta ett gäng vilda barn
på lokal.
Det ska bli 7-10 grader och molnigt i helgen (kollade SMHI) så picknick får vi nog ha längre fram. Kanske en gökotta i juni eftersom vi ändå är vakna kl 7 ? Skulle solen skvala i backen får vi väl gå ner på innergården eller vräka allt i en korg och gå till Karlbergskanalen eller Rålis?
Jag gör lite pannkakor, fruktsallad, juice och bröd m tilltugg och så en korv till småttingarna?
PK 0761
Speedos på eller av? Man köper ju inte grisen i säcken iallafall
Marvelina - verkligen trist att ni inte hittar lgh!! Såg massor fyror i tidningen i helgen och hoppades att ngt skulle passa er men alltså inte. En kompis granne sålde sin lgh på Rålambshovsvägen, 76 kvm stor för 4350' i helgen. Fint funkis och fina lgh men lågt i tak och trist hus och område. En annan kompis köpte nybyggt för 5,5 MSEK 110 kvm på Lilla E. Visserligen en stor terass på minst 15 kvm till men ändå.
Marvelina & Tempo: Här är en riktigt bra tråd som peppar BÅDE den som är nervös för ett snitt och för en vaginal förl eller inte kan bestämma sig och inget dömmer ut eller skäller ner. Kan det vara något? Knappt så man tror det är sant!
www.familjeliv.se/Forum-2-254/m18044631.html
Uno, det låter ju som en lysande idé! Kl 11 passar oss perfekt. Jag och N kommer ( ev. T om han inte kan åka på den planerade golfresan)
Däremot så tycker jag att du tagit på dig alldeles för stor del av maten, så jag tar i från dig pannkakorna och tar med mig dem!
Regn
Uno - låter toppentrevligt! Vi kommer gärna, men som Okt sa, du ska ju inte fixa allt! Jag tar fruktsalladen! Tack också för en bra länk.
Ska bli så kul att träffa er alla på söndag, det var ju så länge sedan.