• snart tre

And more löööve for all of us

Ny tråd igen för oss njutningsglada tisdagsföräldrar som hängt ihop länge. Nu ser vi fram emot våren och sommaren...

• Svar på tråden And more löööve for all of us
  • Marvelina

Ursäkta äcklig bild, men vet någon vad detta är? Ska till VC imorgon, men undrar ju så... kanske svamp?

marvelina - not new and definitely not improved
  • Tempo

Förlåt Marv, men jag hoppas högt soffan, blev lite chockad av att ha en mun i ögat! Det är säkert svamp eller liknande, förmodligen inget konstigt. Hoppas bara det inte kliar eller gör ont på E.

• okt76

Någon som är sugen på en vinkväll (ja eller läsk för er gravida ) i nästa vecka???

T är borta och jag har mamma här hela veckan, så det vore kul att komma ut någon kväll.

ons eller tor?

• okt76

Marv, håller med S3 och Tempo. Ser ut som om det vore svamp. Lite impad av att du lyckades ta det kortet .

• Tempo

Ehhh, jag såg mitt tidigare inlägg... Förlåt för slarvigt språk, ibland går det visst lite fort. Menade att jag hoppade högt i soffan...

• Limpis

Heej! Ska läsa ikapp strax, men kunde inte undgå att se bilden på E´s söta tunga Ser helt klart ut som svamp. Kan vara lite klurigt att få bort, men inget farligt.

Ååhh ppuuuuuhhh vad mycket det är på jobbet! Hinner knappt andas, än mindre kolla DN eller Aftonbladet för att slänga ett öga på omvärlden. Känner mig helt isolerad.

Varken bättre eller sämre hemma. Svårt att släppa taget om något så betydelsefullt och som är så bra på många sätt, men vi kommer inte fraåt heller. Vi var och pratade med en terapeut i lördags, och håller nu på att besluta oss för om vi har kraft att fortsätta.

Elis fyller snart två, då blir det kalas. Hoppas några av er kan tänka er att komma, trots att vi inte setts på evigheter

Återkommer efter ikappläsning

• uno

Åh jag som trodde att det var din soffa som hoppade högt Tempo Flört

Marvelina: Oxå impad av att du lyckades ta bilden! Svamp eller nå't? Brukar finns ngt blått på apoteket att pensla med tror jag?

Jaha, så ni gör pannkakor och fruktsallad? Jag får väl satsa på att baka bröd eller nå't då?

Jag går gärna på sockerdrickakväll men är i Lkpg nästa vecka ons-fred Ledsen 

• Limpis

Åh, ni ska ses!! Med barn! Men T tar med sig E till Sundsvall över helgen, så jag är ensam fredag till söndag Tänkte ha en egohelg med långa promenader, träff med vänner, träning och bubbelbad... Inte fel, men trist att missa er förstås!

*Längtar till Grey´s*

Såg att ni snackade film. The Holiday var bra, men missa heller inte Trust the man, lite längre ner på topplistan. Perfekt för oss parmänniskor med eller utan barn

Har för övrigt bara en riktig skådisbesatthet och han heter Paul Walker. Googla och njut

Svar på tråden And more löööve for all of us