• snart tre

And more löööve for all of us

Ny tråd igen för oss njutningsglada tisdagsföräldrar som hängt ihop länge. Nu ser vi fram emot våren och sommaren...

• Svar på tråden And more löööve for all of us
  • 050930

R kom just in och sag vilken bild jag satte in, han var inte imponerad... Forsokte forklara att det mest var pa skoj och att jag inte ens tyckte de var snygga (vem ar snygg i DT:s (=Dick Togs) liksom?) men han muttrade nagot om vad jag skulle sagt om han hade skickat en bild pa tjejer i bikini och gick ut. Hmmm okej da, ett-noll till Robert.

Sa har ar bilden jag hade tankt satta in innan jag hittade den forsta: webcam.caloundra.qld.gov.au/website/lifeguards/gallery/beaches.asp Vi badar mest pa Kings Beach, mycket trevligt. Och bast av allt, vi hade 4 dagar utan svarforaldrarna!!!

• 050930

Va, gillar ni inte Speedos?!!! Na tror bilden ar gammal faktiskt, de livraddare jag sett nyligen har shorts pa sig.

Nu ska jag kolla in lagenheten.

• 050930

Wow! Ljuset! Spisen! Garderoberna! Torkskap! Ahhh, forstar hur surt det maste kannas om det ar nagra som bjuder hogre hela tiden.

• 050930

Njae, han gor det inte riktigt for mig tyvarr. Men jag har inte sett filmen, kanske angrar jag mig nar jag sett den? Ar dock ingen muskelbrud (ha ha, som ni sett, har inte en enda muskel pa min kropp... ), har alltid gillat Daniel Day Lewis-typen mer. Och Jude Law, yumm!

• snart tre

050930: Brukar inte heller vara muskel-intresserad men ändrade helt inställning efter filmen (som inte är töntig som de tidigare Bond-filmerna). Hubba! Såg nyligen Jude Law i the Holiday - han har något visst, men jag kan inte hjälpa att tänka på hans barnflicksotrohet hela tiden.

• Marvelina

S3: se filmen "The Mother" så kanske du kommer över din Craig-fas

marvelina - not new and definitely not improved
  • 050930

Mmmm, konstig historia det dar. Var han inte otrogen mot frun med Sienna dessutom? Men det andrar anda inte hur han ser ut. Har du sett The Closer? Bra film (men det marks att det egentligen ar en pjas) och Clive Owen som extra bonus!

Svar på tråden And more löööve for all of us