And more löööve for all of us
Ny tråd igen för oss njutningsglada tisdagsföräldrar som hängt ihop länge. Nu ser vi fram emot våren och sommaren...
Ny tråd igen för oss njutningsglada tisdagsföräldrar som hängt ihop länge. Nu ser vi fram emot våren och sommaren...
Marv, du skojar, nästan 8 milj för 131 kvm .
Perkan, vad skönt att få ett svar från läkaren. Nu får du ta och knapra järntabletter. Hoppas det känns bätter snart.
Vad hände med
? Tråååk med regn.
Vi mår bra förutom att vi from nästa helg blir bostadslösa under några veckor. Killen som köpt ettan flyttar in och huset saknar värme, vatten, kök och badrumsinredning fortfarande. Allt tar så mycket längre tid än vad man från början tror... *suck*
Så i brist på annat verkar vi nu få klämma ihop oss hos mamma och pappa. Åååångest!!! Ska dessutom bli intressant att pendla kommunalt med buss till Jakobsbergs station - pendeltåg till Sundbyberg - t-bana till Fridhemsplan och därefter buss till Lilla Essingen. På hemvägen ska jag dessutom via Råsunda och hämta Alice på dagis. Och ja - jag jobbar heltid. *looking forward big time*
Vore kul att se er på söndag. Johan är i Sevilla, men jag och Alice kan ev komma förbi förutsatt att jag inte har visning. Kollar och ber att få återkomma.
Kram
Anna: Jisses, det låter tufft! Hoppas det löser sig snabbt. *kram* Hoppas ni kan komma på söndag - det var evigheter sedan
Jaha, då var man sjukskriven då! Foglossning sa läkaren, men jag undrar... Har ju alltid haft problem med ryggen, och E är ju ingen fjäder direkt... Jaja... Får se det positiva: man sparar ju föräldradagar...
Sur på skitvädret.
Hej på er! Marv - låter inget vidare med ryggbesvär... Men som sagt, du sparar ju föräldradagar ialla fall! Men lägenhetspriset är ju ett skämt, fattar inte hur folk kan motivera de kostanderna!
Perkan - skönt att du fått svar från läkaren. Det där med järnbrist kan ju ställa till det lite. Även har nu blivit ordinerad järntabletter (inte så konstigt med tanke på omständigheterna) men jag har försökt undvika dem. Men när BM sa att järnbrist kan orsaka nedstämdnet (samtidigt som jag satt och storbölade i hennes rum) fanns det liksom inget att säga längre..
Jag och Ella är hemma idag, hon har hostat hela natten. Men det var nog inte nödvändigt att vara hemma ialla fall, nu ser man inte spåret av någon hängighet... ja, ja kan ju vara skönt med lite hemmatid också.
Anna - vore jättekul om du och A kommer på söndag, det var ju så länge sedan! Men din kommande resväg till jobbet låter inte alltför kul... Och då är ju inte Järfälla superlångt bort.
Tempo: jag har alltid haft jättebra järnvärden men helt plötsligt blev jag aptrött och bara bölade hela tiden - mer psycho än vanligt alltså - och då visade det sig att jag hade ett hb på nära transfusionsnivå! Nu äter jag dubbel dos niferex och märker verkligen skillnaden.
Marv - skönt att höra att vi är två lipsillar i tråden! Bra att det hjälpte dig med niferex, jag har just börjat knapra så jag väntar med spänning!
Niferex, är det på recept eller receptfritt? Ska tillbaka nästa vecka + till gyn - det vart världens pådrag plötsligen! :-0
Lipsill och världens humörsvängningar..... wops stackars min blivande Wops!
Perkan - Niferex är receptfritt.