• snart tre

And more löööve for all of us

Ny tråd igen för oss njutningsglada tisdagsföräldrar som hängt ihop länge. Nu ser vi fram emot våren och sommaren...

• Svar på tråden And more löööve for all of us
  • Perkan

Uno- Du fixar och står i och får alltid till våra träffar du! Ang söndag så får jag se om vi hinner!!!   Eftermiddagen är fri men vi ska iväg på förmiddagen - typiskt (!!!), beroende på hur långt det tar så kanske vi kommer en svänga vid 13-tiden om det inte är för sent då!?!

Idag fick jag svar på tal från läkaren, varit sååå trött & sliten ett bra tag. Jätte dåligt blodvärde och blodtryck. Skönt att få det bekräftat för jag sover och sover och blir inte piggare för det....

Min reaktion på bilden var först, vems tunga?!?!

Måste läsa ikapp lite och kommentera senare......

• Perkan

Spahelg, operationer, budgivning på lyxig lägenhet - smooth , speedos-killar m.m jaaa vad säger man hahaha.....

Själv känner jag bara för ledighet just nu........ men jag får vänta några veckor men sedan blir det Korsika i maj!!!

Åh föresten ska Tuva få en kusin, har jag skrivit det? *förvirrad*. Y´s syster är med barn och ska få en liten knodd i oktober - helt underbart!!!

Tips på bra doppresenter? En utav mina bästa vänner döper sin dotter på lördag och vill komma med något mer speciellt än en dopsked osv i tenn :-0 Hjälp!!! Ute i sista sekunden såklart....

• Marvelina

Nämn inte budgivning! Sjukt att man för det första hängde med så länge, men att man inte vinner en trea med 7.6 mille, jamen snälla!!! Det är ju vansinne!!!

Hur gick det för din syrra Perkan? Med drömhuset?

marvelina - not new and definitely not improved
  • Perkan

7,6 mille!!! Är du sann eller??? Om det var den du länkade till så var den väldigt schyst men jisses!!!!!!!!!

Drömhuset drog iväg också och så var tomten rätt kass

• Perkan

Hur många kvadrat var det föresten? Glömt bort och nu var lägenheten borttagen från hemnet redan....

• Marvelina

Trist med huset. Men bra att något var dåligt om man ändå inte får det.

Eller hur! Lägenheten alltså. De fick alltså ge 7 850 000 till slut. Mer pengar än vett. Och det var ju rätt många kvar på slutet ändå. Crazy!

• Marvelina

131 kvadrat.

• Marvelina

Apropå träffar (och så försöker jag "inlägga" bort Elliots äckeltunga till en bakomliggande sida ): är det några som är hemma någon gång dagtid och i så fall vilka? Ibland när man går till parken efter dagsi eller på vår lediga dag kommer man ju på att det kasnke någon annan också gör, men man har inte koll på vem, så om någon har ledig dag, halvdag eller hämtar tidigt någon gång som regel kan ni väl skriva det. 

• Marvelina

Alltså själv hämtar jag 15 alla dagar utom onsdag, då E är ledig från fsk.

• Perkan

Nästan 60 000 kr/kvadrat!!! Gaaaaaaahh....... säger jag bara!!! Ni får en ganska lyxig villa för det.... men jag säger som 050930 - stanna i stan!!!

Svar på tråden And more löööve for all of us