• snart tre

And more löööve for all of us

Ny tråd igen för oss njutningsglada tisdagsföräldrar som hängt ihop länge. Nu ser vi fram emot våren och sommaren...

• Svar på tråden And more löööve for all of us
  • uno

Marvelina: Skönt att allt var bra! Konstigt att man får vänta en hel vecka och inte hamnar på observation för en så allvarlig sak. Vi är ganska mycket i Stockholm för tillfället så hör bara av er om ni snabbt behöver barnvakt och inte farmor/mormor kan hjälpa till. Jobbet går alltid att släppa.

Tack själva för en trevlig dag, Majken sov som en stock i två timmar och jag passade på att titta på Marie Antoinette. Sen snodde jag åt mig en timme ensam på stan Glad och kom glad i hågen hem med hela outfiten för ett bröllop vi ska på 2 juni och så dissade maken hela stassen som "enkel och lite väl damig" Ledsen så nu blir det till att leta vidare....

Hoppas Nellie piggar på sig snabbt!

• Lime25

Tack för supertrevlig träff!

Hoppas nellie och gilbert snart blir friska!

Hoppas att du mår bättre marv!

Nu är jobb dagen slut YIPPPPPPI

• anna28sthlm

Tråkigt att missa er i söndags!

Fråga: Någon av er som har en Maclaren Quest som inte används? Vi har precis fått vår stulen och gråter floder av saknad Gråter. Så om det är någon som har en till övers (eller känner någon som har en) så köper vi den mer än gärna. Kollar blocket.se dagligen men det verkar bara vara gamla skruttar till salu.

Ha en fortsatt bra dag och krya-på-kram till alla sjuklingar!

• Marvelina

anna: ni kan ju låna våran så länge. vi kommer nog vilja ha den kvar, men vi lånar gärna ut den tills ni hittar någon ni vill ha! T ska ner i källaren och röja ikväll, så säg bara till så plockar han upp den!

marvelina - not new and definitely not improved
  • Marvelina

har vi inte? vad har vi då Fundersam hmm. jo, men det har vi väl. nu gör du mig osäker!

• snart tre

Ja, det var trist att missa er IGEN - börjar ledsna på barn med geggiga ögon och män som jobbar jämt. Fast jag ska väl inte säga något - jag jobbar hela tiden också Generad En jobbdag kvar - sedan väntar sex lediga dagar för min del. Behöver ladda batterierna som är fullständigt urladdade efter fullt jobbös, körkortsutbildning, hinkvis med dagisbaciller och allt annat vardagstråk. Längtar så jag kan dö!

Anna28: Trist med stulen vagn Tyvärr ingen Quest att sälja till dig - funderar faktiskt själv på att skaffa en sådan tills i sommar.  

Ha det bra alla

• Marvelina

? Quest?
  • Marvelina

har den inte här uppe så kan ej kolla namnet...

• Marvelina
Svar på tråden And more löööve for all of us