• snart tre

And more löööve for all of us

Ny tråd igen för oss njutningsglada tisdagsföräldrar som hängt ihop länge. Nu ser vi fram emot våren och sommaren...

• Svar på tråden And more löööve for all of us
  • snart tre

Vi ställer in i morgon - Gilbert är geggig i ögonen så vi vill undvika att smitta. Tråkigt

Gilbert är för övrigt också en liten trotsare som blir supersur om man tar hans saker eller gud bevare tar fram fel prylar eller inte gör som han vill Bara att knipa igen öronen och försöka avleda - vilket fungerar ibland.

Ha det så trevligt i morgon

• Marvelina

Har ni inget att göra någon dag så kan man alltid fördriva tiden på Danderyd. Där kan man lätt bli sittande, som idag ca 6h. SÅ kul en lördag. Bara för att jag skrämdes upp av uvi, gbs och sedan sköterskan som sa att moderkakan kan ha lossnat. Inget fel på mini alls, men provsvar får man förstås vänta ca en vecka på...

Jag fick asont när jag lyfte E i fredags, och sedan gjorde det mer och mer on i en sammandragning som vägrade ge med sig. Pratade med DS tre gånger igår, men kom fram till att vi kunde avvakta över natten. Bara för att åka in idag och missa kusinens konfirmation... Men visst, bättre att sitta 6h och få goda nyheter än att sitta 6h och få dåliga...

Vi kommer tyvärr inte imorgon eftersom jag inte kan hålla E själv just nu då och maken är upptagen. Trist. Ha det så kul!

marvelina - not new and definitely not improved
  • Tempo

Marv - åh, vad tråkigt att du inte kommer imorgon! Jag, och säkert fler med mig, kan gärna hålla E om det är någon hjälp? Skönt att höra att allt var bra med bebben, tråkigt bara att spendera hela dagen på DS... Men jag kan trösta dig med att även om det såg jätteskönt ut ute så var det inte det, blåste svinkallt....

• Tempo

S3 - tråkigt att inte ni heller kan komma! Hoppas G:s ögon blir bättre snart.

• Perkan

Vårt förmiddagsprojekt ställdes in,  så vi kommer gärna till er Uno!!!
    Vad ska jag hitta på och ta med mig??? Med 2 syskonbarn över natten så får jag vara så tråkig och gå förbi affären och köpa med mig nåt! 3-barns förälder funkar faktiskt....   
    Dom blir hämtade kl 11 så vi kommer efter det!

• Lime25

Hej hopp,

Vi kommer också men har så dålig fantasi vad jag ska ta med.
    Smoothie är det enda jag kan komma på så jag tar med det, om någon redan har med det sms:a så tänker jag om.
    Ses hos Majken!

• Perkan

Vad tråkigt Anna28, Marv & S3 att ni inte kommer!  

• Malin med Tim

Här blev det för en gång skull sovmorgon så vi hinner inte in! Ska vara hos min syster klockan två också så det blir lite tajt.
    KRAM

• okt76

Tack för idag Uno, alltid trevlig att träffa er allihop.

Min misstanke stämde. N hade 39,1 nu för ett tag sen. Så nog har hon feber. Just nu ligger hon utslagen framför TVn och kollar på Nalle Puh.

• Perkan

Tack för en mysig brunch hos er Uno!

Guud vad helgerna går fort, avverkat Lena Ph + Orups show, dop, "3-barnsförälderdygn" med min systers båda barn, brunch och shopping!!!!! *nöjd*

Ha en toppen dag!!!!!  (Trots det här super trista vädret idag)

Svar på tråden And more löööve for all of us