• snart tre

And more löööve for all of us

Ny tråd igen för oss njutningsglada tisdagsföräldrar som hängt ihop länge. Nu ser vi fram emot våren och sommaren...

• Svar på tråden And more löööve for all of us
  • Tempo

Malin - nej, tyvärr inte på alla bilar. Vi har köpt en Opel Vectra.

• snart tre

Morrn alla! Vilket underbart väder  I dag blir det faktiskt en del trädgårdsfix och mys (hoppas på att vi ska kunna grilla). Är på fortsatt jakt efter ett snyggt OCH praktiskt parasoll till våra utemöbler. Har plöjt Ikea och Plantagen, men där fanns inga bra. Suktar efter de som finns på Bruka, men de är svindyra så jag hoppas på att hitta ett mellanting någonstans. Någon som har ett bra tips?

• uno

Snart3: Har sett att Asko har snygga parasoll och även Coop Forum i Bromma hade en del när jag var där i veckan.

Eftersom jag & maken skyr allt vad arbete heter både hemma och i trädgård när vi är lediga  och därför aldrig kommer bo i hus så är det ganska knepigt att vi lyckats bli engagerade i trädgårdsskötsel både på dagis och här i Brf... Därav mitt besök på coop.

Nu ska vi ut i solen igen!

• snart tre

Uno: Hur gick det till? Tack för tipsen i alla fall - Asko har vi inte varit på än, inte Mio heller och båda dem har ju nya, stora varuhus ute i Barkarby. Och Coop Forum har vi i Täby. Hittade ett riktigt snyggt på K Rauta idag, men vi kände att vi måste nog mäta lite först innan vi köper något. Det var stooooooooort

Nu sover G i sin säng och mannen kör med gräsklipparen. Jag tänkta ansluta i trädgården när han är klar. Vi ska smida lite planer

Tjingeling

• okt76

Oj, här har det varit aktivitet i helgen.

Tempo, barn under 10 år ska inte sitta vid airbag. Precis som någon annan skrev, pga att de inte tål trycket som blir när den löser ut.

Anna, hoppa ni får någon diagnos på lilla A. Låter inte alls kul.

Vi har haft en toppenhelg. Skansen igår och idag har vi varit vid Taxinge slott och i Mariefred. Fikat, ätit lunch och myst.

Efterlyser vinkväll igen. Någon som är sugen???

• Tempo

Okt - tack för info om airbag! Då vet vi och kan planera för två barn där bak.

• Marvelina

okt76: vin(eller inte)kväll torsdag?

marvelina - not new and definitely not improved
Svar på tråden And more löööve for all of us