• snart tre

And more löööve for all of us

Ny tråd igen för oss njutningsglada tisdagsföräldrar som hängt ihop länge. Nu ser vi fram emot våren och sommaren...

• Svar på tråden And more löööve for all of us
  • Marvelina

Ja, de var där mellan 10 och 11 ungefär! 

marvelina - not new and definitely not improved
  • snart tre

Okt76: Bruka (Humlegårdsgatan eller invid NK) har supersnygga utemöbler - men de kostar en hel del. Och så ROOM förstås där Habitat brukar ha prisvärda utemöbler. Annars är det väl Ikea som gäller. Vi köpte snygga vita utemöbler där förra sommaren. Mio har fina också - såg fina uppsättningar när vi var där igår i varuhuset i Barkarby. Du får förspana lite på deras hemsidor.

• Tempo

Malin - synd att vi inte visste att ni var inne i stan. Vi var i Kronobergsparken, dock inte så tidigt som ni riktigt!

Utemöbler - ja, det finns mycket att välja på i olika prisklasser. ROOM har ju som sagt ursnygga saker men jag tycker det blir lite dyrt.... Vi har handlat lite på Bauhaus (jag vet, oglamoröst men prisvärt!) och även Plantagen. Hoppas ni hittar något ni gillar.

• uno
    Okt: Vi köpte fina trädgårdsmöbler till jobbet (rasande bra pris också) på Bauhaus förra året, även K-rauta brukar kunna ha några gobitar. Asko är ett annat tips men de har mest Bruka. MIO hade annons i helgen med extrapris på parasoller bl a. Sen är väl blocket.se ett bra alternativ som alltid.

Har tillbringat en del av helgen på KS Förlossning, kände mig en aning förvirrad när jag i söndags morse vaknade kl 5.15 av barnskrik. Så efter att ha ringt på klockan och frågat personalen började minnet klarna och det var ett rejält gallstensanfall sen i lördags natt så jag hade åkt ambulans och man hamnar visst alltid på Förlossningen när man är gravid. Kommer ihåg delar men inte allt men jag fick rejält med smärtstillande i lördags natt och det bidrog säkert till förvirringen. Fick iallafall se en hel herrans massa nyfödda små knytten och började fatta att "en så'n får vi snart och det verkar ju trevligt" + att de gjorde ultraljud på mig och vår kotte mår prima.

Tempo: Kom att tänka på er resa till NY, så avundsjuk..., kom ihåg stödstrumpor på flygresan!
  • snart tre

Nu har vi förresten köpt skor till G. Fina röda Vincent-sandaler och så ett par söta tygskor med slejf i bästa navystil på Coop (99 kronor, ja tack!). Mörkblå med en liten vit segelbåt. Gilbert blev kär direkt Har fortfarande inte hittat vita Adidas-skor med blå stripes. De bruna Malin har till Tim är läckra också - Malin var har du köpt dem?

• Malin med Tim
    snart tre skrev 2007-05-14 10:32:02 följande:
    Nu har vi förresten köpt skor till G. Fina röda Vincent-sandaler och så ett par söta tygskor med slejf i bästa navystil på Coop (99 kronor, ja tack!). Mörkblå med en liten vit segelbåt. Gilbert blev kär direkt Har fortfarande inte hittat vita Adidas-skor med blå stripes. De bruna Malin har till Tim är läckra också - Malin var har du köpt dem?
    Från postorder... La Readoute eller vad det heter kan inte franska. Tror inte att man kunde köpa just den modell/färgen på någon affär i Sverige, för jag har aldrig sett dem Men de är grymma

Una: Å vad orolig jag blev för dig nu! Hoppas på inga fler anfall!
Svar på tråden And more löööve for all of us