And more löööve for all of us
Ny tråd igen för oss njutningsglada tisdagsföräldrar som hängt ihop länge. Nu ser vi fram emot våren och sommaren...
Ny tråd igen för oss njutningsglada tisdagsföräldrar som hängt ihop länge. Nu ser vi fram emot våren och sommaren...
Vi åkte därifrån 10.30, var uppe tidigt i morse!
Ja, de var där mellan 10 och 11 ungefär!
Okt76: Bruka (Humlegårdsgatan eller invid NK) har supersnygga utemöbler - men de kostar en hel del. Och så ROOM förstås där Habitat brukar ha prisvärda utemöbler. Annars är det väl Ikea som gäller. Vi köpte snygga vita utemöbler där förra sommaren. Mio har fina också - såg fina uppsättningar när vi var där igår i varuhuset i Barkarby. Du får förspana lite på deras hemsidor.
Marv: Snygga bilder på er lgh förresten
Malin - synd att vi inte visste att ni var inne i stan. Vi var i Kronobergsparken, dock inte så tidigt som ni riktigt!
Utemöbler - ja, det finns mycket att välja på i olika prisklasser. ROOM har ju som sagt ursnygga saker men jag tycker det blir lite dyrt.... Vi har handlat lite på Bauhaus (jag vet, oglamoröst men prisvärt!) och även Plantagen. Hoppas ni hittar något ni gillar.
Uno: Nej, men usch! Stackars dig. Skönt att knotten mår bra - hoppas du mår bättre också. *kram*
Utemöbler: Instämmer om K Rauta (glömde) - där kan man hitta mycket bra till riktigt schysta priser. Och hurra för Blocket säger jag också, där kan man verkligen fynda mycket snyggt som folk köpt dyrt och knappt använt.
Nu har vi förresten köpt skor till G. Fina röda Vincent-sandaler och så ett par söta tygskor med slejf i bästa navystil på Coop (99 kronor, ja tack!). Mörkblå med en liten vit segelbåt. Gilbert blev kär direkt
Har fortfarande inte hittat vita Adidas-skor med blå stripes. De bruna Malin har till Tim är läckra också - Malin var har du köpt dem?