And more löööve for all of us
Ny tråd igen för oss njutningsglada tisdagsföräldrar som hängt ihop länge. Nu ser vi fram emot våren och sommaren...
Ny tråd igen för oss njutningsglada tisdagsföräldrar som hängt ihop länge. Nu ser vi fram emot våren och sommaren...
Vi kommer gärna på midsommar, superbra initiativ!
Om någon av er som packar och flyttar behöver barnvakt så bara hör av er!
050930: Fyra barn, JCH ska väl ha barn i juli - augusti också?
Måste stämma av med maken om när han är hemma. Nästa vecka är det ju kortvecka så onsdag kan jag alla gånger.
Hej på er!
Tycker också att det är ett jättetrevligt initiativ inför midsommar, Okt! Vi kommer gärna om vi blir kvar i stan. Min syster fyller 35 den helgen och jag vet inte om det blir firande för henne. Men jag hör av mig!
Får nog hoppa över vin/läskkväll nästa vecka. Vi åker ju till NY på torsdag. *roligt!* Tyvärr har jag bara den sista veckan börjat känna av graviditeten mycket mer. Tycker det drar och spänner som fasen i magen, känner ni det också Uno och Marv? Har gått och köpt mig en graviditetsgördel och den känns bra. Men idag var jag tvungen att hoppa av tunnelbanan på väg in till stan för jag mådde så illa att jag klöktes i en påse på perrongen. Inte kul...
Vårat monster som älskar att klä ut sig, måste ta mig i kragen och fixa en utklädningslåda! Tänkte shoppa loss på lite hattar, skor och sjalar från någon second hand butik.
En arbetskompis till min man, Martin 25 år, har blivit av med sitt andrahands boende eftersom hyresvärden har dumpat sin flickvän och nu vill ha tillbaka sin lgh...
Är det någon som vet någon som har en lgh modell mindre att hyra ut för en längre eller kortare period? Han kan nog tänka sig bo lite varsom men helst nära stan och med vettiga bussar/t-bana runt knuten (precis som alla andra).
Härlig bild på Majken! Bra idé med utklädningslåda Uno! Tyvärr känner jag inte till någon ledig lägenhet för tillfället
Tråkigt Tempo & Uno att det ska vara värre vid andra graviditeten, kroppen borde ju vara van tycker man! :-0
Varit ledig idag och ute på stan med min "blivande" tärna hela dagen och letat allt (!!!) å lite till.... helt underbart mysigt!!!!! Saker å ting börjar falla på plats helt enkelt å det närmar sig med stormsteg!!!!!
(Det märkliga med det hela är bara jag drömmer så konstiga drömmer VARJE natt om bröllopet, ena natten har bröllopet blivit framflyttad 1 dag pga att brudbuketten m.m inte var klar, å andra natten så drömde jag att jag fick veta att Y har ett 3;dje (!!!) barn med en tjej ur min andra mamma-grupp - hel sjuka drömmar!!! Någon annan som känner igen sig att man drömde en massa innan?
Köpt ny baddräkt till Tuva å lite annat idag också då vi drar till Korsika på lördag!
Kul att några kan komma på midsommar. Det blir även lite andra blandade kompisar.
Korsika låter inte dumt alls. Kul med bröllopet också. Känner igen det där med konstiga drömmar. Hör till att oroa sig för det mest innan .
NY, låter ju också helt underbart. Jag kan åka med Johan om du har för ont Tempo . Hoppas det känns ok, så att ni kan se lite. Annars är ju några dagar på ett hotellrum inte helt fel heller!
Vilken underbar bild på Majken!
Kan kanske ev ha en lägenhet. Vet att en kompis till oss hyr ut sin och den blir ledig snart, vet dock inte om den är uthyrd än. 2:a i Solna. Ska kolla och återkommer.
Vi kommer ocksa garna pa midsommar okt76, vet inte om jag skrev det! Kul!
Ska bli roligt att fa reserapporter fran er sen Perkan och Tempo. Korsika har jag lange velat aka till, verkar vara ett trevligt resmal. NY har jag varit i en gang men det racker ju inte sa stor som den staden ar. Sa mitt tips ar att fokusera mindre pa sevardheter (eftersom man anda inte hinner se allt och maste aka tillbaks fler ganger) och mer pa cafeer, restauranger och andra "sittvanliga" platser som tex Central Park. Tror ni kommer fa det underbart bra Tempo
Oj vad sot hon ar Majken forresten! Bra ide med utkladningslada. Vi hade en nar jag var liten som jag och mina systrar alskade. Och just det ja Uno, Jch ska ju ocksa ha bebis! Ser sma, sma sota bebisar overallt just nu tycker jag, suget ar stort.
Ser ut som om A trivs alldeles utmärkt på beachen !!!
Uno, tyvärr. Lägenheten hyrdes ut i fredags.
Utklädningslåda var en bra idé. Ska nog bli en här också.