• snart tre

And more löööve for all of us

Ny tråd igen för oss njutningsglada tisdagsföräldrar som hängt ihop länge. Nu ser vi fram emot våren och sommaren...

• Svar på tråden And more löööve for all of us
  • Tempo

God kväll brudar! Sitter här och försöker hänga med i melodifestivalen, tycker det är svårt.... Är det inte för många låtar? (eller börjar jag blir gammal???) Är solo med Ella i helgen då Johan är i Gbg på svensexa.

Perkan - hoppas att ni får en fantastisk semester! Visst var det imorgon ni skulle åka?

S3 - Grattis på namnsdagen! .-) Min mor ringde i morse och grattade mig. (heter också Charlotta) Jag fattade inget då jag har dåligt koll på namnsdagar.

Är det någon som känner för lek i någon park imorgon? Vi är som sagt ensamma och jag måste hitta på något kul med Ella. Jag tittar in i morgon bitti för att se om det finns något intresse.

• snart tre

Tempo: Tack, det hade jag också glömt Vi Charlottor får hjälpas åt att hålla koll på det

Melodifestivalen: Vi hyrde en film istället, men nu när den är slut sitter vi och fnissar åt all usel musik. Vilket spektakel det är.

Vi tänkte ta Gilbert till Skansen i morgon eftersom det tydligen ska bli kanonväder. Hoppas han ska uppskatta årets besök mer än det för ett år sedan då napparna på lill-skansen var det enda han tände till på ordentligt Om fler vill hänga på är det bara att ansluta.

• Tempo

Hoppas ni fick en trevlig dag på Skansen, S3! för oss blev det lek i parken med Lime och Isa, vi klarade oss innan regn som tur var.

Hoppas ni andra mår bra och har haft en skön helg!

• Malin med Tim

Vi var faktiskt i vasaparken i förmiddags och lekte lite innan vi åkte och spanade på tapeter. Tyvärr var ingen av er där, hade gärna sett någon av er

• okt76

Här har vi packat, packat och packat. En tur till Vandisparken i regnet med N. Sen fick hon syn på ett flygplan och kom på att hon skulle åka till farmor och farfar .

Ja, ser att ni kort nämde spektaklet igår. Vi har som tradition att alltid se melodifestivalen ihop med några av några kompisar. Nu funderar vi seriöst på att bryta den traditionen.

Någon som har tips på bra ställe att köpa utemöbler? Vi är på jakt efter matbord samt någon mysig soffa att krypa upp i framåt kvällen med ett glas vin i handen och titta på solnedgången .

• Marvelina

okt 76: har dreglat över ROOMs utemöbler ett tag... Inget som funkar på vår balkong, men har man en trädgård...

Även vi såg ESC igår med avancerade röstlappar och obscena mängder chips. Kom fram till att våra singelkillkompisar inte kan skaffa flickvänner, för de skulle bli för chockade av våra ESC-traditioner. Numera ser vi bidragen och försöker skita i resultaten. Dock brukar vi tippa topp fem och vinnaren får något kasst pris. Så blir det kul i alla fall!

marvelina - not new and definitely not improved
  • Marvelina

Malin: Elliot och Thomas var i VP imorse, men ni känner väl inte igen varann tyvärr.

marvelina - not new and definitely not improved
Svar på tråden And more löööve for all of us