• Sole

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4

Fjärde tråden! I vilken vi fortsätter föda barn...

www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html

Välkomna!

Här är listtråden där vi listar både de som har BF + våra nyblivna mammor!
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m15458662.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-16 11:42:21:
    NYA listtråden hittar ni här:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m18508223.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-10 15:54:46:
    Vi som oftast hänger i den här tråden är:

Tjejer i tråden (13 st)!
    SanniXx & Ida
    Cirpen(Cilla) & Anna
    Maja28 & Molly
    Lillie74(Anneli) & Filippa
    Medusa2001 & Lily
    Lillenlillen(Lisa) & Inez
    Vivs(Vivi) & Jennifer
    Murgröna & Stella
    Angelicious & Amanda
    Sofffy(Sofia) & Ebba
    Zul(Maria) & Agnes
    Björklöv(Linda) & Klara
    J79 & Esther

Killar i tråden (12 st)!
    BasseKatt & Emil och ängeln Linus
    Majlinsa & William
    Torris & Vilgot
    Frill(Frida) & Adam
    Swenglish(Anna) & Fredrik
    Sole(Sofie) & Viktor
    Emma3 & Leo
    Ginger6(Alexandra) & Jonathan
    Bianca2 & August
    Pippil8(R) & Edvin
    Hellur(Helena) & William

Alla andra är självklart välkomna!

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4
  • Björklöv

Sole - Jo, jag har ditt nummer så om jag går vilse så ringer jag

• Karin99

Sole: ja, otroligt lika! 17 juni var ju en helt fantastisk dag varmt och underbart, vi var utom hus dessutom. Var gifte ni er?
    Och så blev vi båda gravida jättekort efter bröllopet, kul om man hade fött den 17 mars hade det varit exakt 9 månader efter, hade varit lite komiskt

vad kul det ska bli att ses!

Björklöv: när du kommer in i brunogallerian ligger det ett stort kafé precis i mitten, går inte att missa!

Alvin, vår älskling 070315
  • Emma3

Hejsan!

Hoppas ni får trevligt idag. Verkar vara fint väder iallafall

Sole: Jag har lite lika med er fick kille och med hjälp av sugklocka Och gifte mig lite mer än en månad efter.

Hur många gånger per dygn äter era små?

Mamma till underbara Leo 070320
  • Swenglish

Nu har jag bytt utseende!

Jag ska till BVC idag halv två, beroende på hur lång tid det tar så kommer jag eventuellt! Fast blir det inte jättetrångt där? jag textar/ringer dig Sole och kollar läget, kanske har ni flyttat nån annanstans.

Det renoveras i lägenheten ovanför, så Freddy och jag ska smita iväg och sitta i solen nånstans....

• Björklöv

Karin - Tack för beskrivningen... och du är hjärligt välkommen på våra trevliga fikaträffar

Känner mig alldeles förvirrad idag K sover snällt och det har hon inte gjort på flera dagar nu (förutom i vagnen när vi är ute på promenad), så jag vet inte vad jag ska göra av denna tid av "frihet" som hon nu ger mig

• Hellur

Karin - Kul att du kommer idag! Ska bli roligt att träffa dig.

Björklöv - Vad skönt att K sover! Visst är det konstigt när man helt plötsligt har tid för sig själv och inte vet vad man ska göra av den

I natt har varit en jobbig natt. W somnade in runt kvart i elva och vaknade inte förrän vid 3. Men där efter har han legat och åmat sig och grymtat, velat äta varje timma och varit allmänt grinig. Verkar ha mycket problem med magen på morgonkvisten.
    Men somnade äntligen om en timma vid åtta så fick lite sovmorgon och dessutom ta igen lite sömn iallafall.

Ska bli roligt att ses idag!

• bianca2

hej! ska iväg o fixa grejer nu. om det blir ändringar kan väl ni smsa mig? jag inboxar mitt telnr till sole o björklöv. ses vid 14.00

• Karin99

Björklöv - ja, visst blir man förvirrad? Alvin sover oftast bäst utomhus i vagnen, vaknar när den stannar. Men nu har han sovit i nästan 2 timmar i vagnen, inomhus!
    Har jag gjort något vettigt av tiden då? Nä, surfat runt på FL... hihi

• bianca2

sole e ju utloggad, inboxar till hellur oxå!

• Swenglish

karin- jo, det brukar bli så... Skulle ju iväg på promenad, men här sitter jag, har inte ens duschat än... F har precis somnat så jag borde passa på att lägga ner honom i vagnen. Men NU loggar jag ut!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4