icas- onsdagsgrupp
Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....vi började gravida och nu har alla fått sina små
dags att börja om från början kanske
Verkar som att jag och Catrin också kommer tidigare eftersom att alla andra gör det. Hon hämtar mig kvart i tolv så vi är väl hos Carola strax efter 12 om allt går vägen
Grattis till viktminskning tjejer, man får ju lite ångest när alla går ner massor utom jag
Fast jag går ner sakta men säkert (6 kg på 2 månader) eftersom att jag fortfarande helammar vågar jag mig inte på några snabba minskningar än 
verkar som om alla kommer klockan 12 i stället =)
funkar lika bra......
ses snart =)
Japps.. jag dyker upp strax före skulle jag tro..
vilket nummer var det du bodde på? Visst är det till höger efter motorvägen och sen höger igen?? När vi var hos er så var dte ju Niklas som körde då kollar jag liksom aldrig vägen utan bara sitter med och åker;)
nummer 15
japp, höger ,höger.... sen vänster ner på våran gata....
Hej tjejer! Vi kommer inte idag som ni kanske förstått när jag inte skrivit nåt. Jag har varit sjuk några dagar och nu börjar Måns bli snorig han också. Men jag hoppas ni får trevligt iaf. Höres och synes!
idag har vi varit till läkarn med Hugo . för att kolla om örat har växt igen efter sista öroninflamationen . o det hade det
så fint så.. o Hugo va jätte duktig . inte roligt att sita fasthållen.,men han satt så snäll så . mammas duttiga älskling..
Syns snart tjejjor . Jätte fint väder så hoppas det slutar blåsa så att vi kan sitta ute i solen
roligt att så många kommer . ska bli så roligt att träffa er alla !
Verkar som att jag och Catrin blir lite sena. Hon ringde just och sa att hon kommer minst en halvtimme senare och hämtar mig. Kan hända att jag åker med Sam och kommer runt 12.30 men har inte bestämt mig än. Han ska ändå till skolan och kan tänka sig att ta bilen istället för tåget så att han skjutsa och hämta (är typ på vägen)
ni kommer när ni kommer. jag är hemma =)
försöker få flisan att somna, hon är så trött.....
Tråkigt att vi inte fick träffa er idag! Theo va jätte gnällig hela morgonen sen somnade han strax för halv 12 sen när han vaknade upp hade han feber
så vi fick lov att vara hemma!
Han har sovit grinat fram till nu, hoppas han kryar på sig snart.
Hoppas ni haft en trevlig dag tjejer!