• camave

icas- onsdagsgrupp

Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....

vi började gravida och nu har alla fått sina små

dags att börja om från början kanske
     Räcka ut tungan
  • Svar på tråden icas- onsdagsgrupp
  • lola1983

tack för idag tjejer.,riktigt trevligt att träffa er igen . våra små bebisarna har verkligen växt.,stora pojkar o flickor nu Glad

Maria : tråkigt att ni inte kunde komma . men tur samtidigt att ni såg febern innan ni åkte.,hade blivit jobbigt för lillstackarn att försöka leka sjuk . hoppas han kryar på sig snart så att vi kan träffas o leka lite .

Stolt mamma till världens bästa Hugo :)
  • Medusan

Usch, tycker att det är jättetrist att man kan knappt kan göra saker med Gabriel på fömiddagen eftersom att han är så trött då. Känns mest jobbigt att vara iväg när han bara är övertrött och gnällig. Fast han bajsade ett stort lass när vi kom hem också så han har väl haft det rätt körigt i magen också stackarn.

Gabriel som är en sådan solstråle när vi är hemma gör ju inte direkt något bra intryck på icatjejer med bebisar, men men, det är sånt man får leva med

Catrin - Jättetack för skjutsen och god rabarberbaj Kyss

Haha, ni måste ju tro att jag är heltsnurrig som gick vilse Är rätt så dålig på att hitta men jag skyller mest på gubben som pekade åt helt fel håll när jag frågade var f*n jag skulle gå Oskyldig

• Triin

Hej alla tjejer å tack för idag.

Var kul att se er alla å bebisarna/barnen=) Hoppas att ni inte tyckte min storpojke var alltför jobbig.....han e inne i en liten gnällperiod. Han somnade gott på vägen hem iaf.

Maria: Hoppas theo kryar på sig snart så vi får träffas!

Vet inte hur jag ska göra imorgon´. "pall Linda" Och några till skulle ta någon drink hemma hos ??? och komma till bmb vid 17.30 å hon trodde jag skulle med de innan. Ska fundera lite men skriver imorgon om ni ska vänta på mig eller inte. Vill ju sitta med er sen ju!

Ska kolla om jag hittar nån bra tröja på stan imorgon.

Sov gott alla vänner!

• Lillen06

Tack för i dag.. Lika trevligt som vanligt..
    Catrin: tack för kalorierna (god paj;)
    Sara: Inte gör de nå att han skriker.. Det gör Melvin med.. alltid glad hemma;) konstigt!
    Camave: Tack för kaffe och att vi fick leka med Flisans leksaker.
    Lola: Eh.. vad ska vi skriva nu då... så smal och fin du är och så sör Hugo är med sin kalufsFlört

Nu är det nattning snart för Melvin och sen ska jag ta hand om mig själv lite..

ses i morrn partybruttor;)

• Lillen06

Lyckades få tid hos frissan i morrn vid 10:00 så hon får fixa min frisyr till kvällen;)

• Medusan

Blir lite småavis på att ni ska till BMB bar imorgon egentligen, vill både med men ändå inte. Vill träffa er men inte resten av Ica typ

• Medusan
    Linda - Kom på nu att jag skulle säga att jag tyckte att det var väldigt fin i håret så jag blir lite förvånad när du säger att du ska till frisören Räcka ut tungan
  • camave

jösses vad ni skriver, har ni inga liv Räcka ut tungan *skrattar*

nu sover flisan så gott, ni han inte mer än åka hem så kom det över en kompis med min dotter. hade åkt runt med bilen och kollat om någon va hemma...

så det va bara att leka lite till, hon borde var helt slut nu.....

ska bli så kul i morgon, när serveras maten då? måste ju vara innan det öppnar för allmänheten? eller? kanske är hamburgare för dom med. men något måste ju hända eftersom vi ska dit innan det öppnar......

ja ja, nu ska jag slänga mig på soffan tror jag......

det va jättekul att träffa så många idag och så kul att vi ses redan i morgon Skrattande

Min bäbis är snart ingen bäbis längre.....
  • lola1983
    Medusan : inte gör det nå . vi vet alla hur det är när barnen är på sin dåliga sida .
    men nog va det lite roligt att du gick vilse i stora Hallsta tycker jag Flört hihi..
    Catrin : jag tycker att filip skötte sig bra idag . märkte inte mycket av honom . så snälla o söta små barn du har .
    Carola : jätte mysig altan ni har förresten o bordet ni köpte va jätte jätte fint !
    Linda : oj oj oj.,lyx med klipptid . skulle jag oxå vilja ha . blir det rejäl klippning eller bara toppning ? hoppas det blir bra .

har bokat tid på make up store imorn förresten.,dom lägger en makeup medans dom ger tips o råd o sen får man plocka varor för 500kr.. fick det av Sami när jag fyllde o tyckte det va perfekt tillfälle att utnyttja det . 11.30 iofs men det sitter nog kvar o är snyggt till kvällen med . ska bli kul att få lite tips o även få handla lite nya grejjor . 

Tror nog att hamburgarna serveras redan när vi kommer kl 16.00 . så att alla hinner äta o städa undan innan det öppnar för allmänheten . ska bli riktigt roligt.. ser fram emot det ! men vet inte alls vad jag ska ha på mig för kläder.. hmmm. tänkte ha en svart kortärmad tröja.,men sen kom jag på att det va ju den jag hade på mig idag hem till Carola . hur boring känns inte det . aja.,kommer nog på nåt .

nu har min prinsen somnat o jag ska slänga mig i soffan o läsa reklam o kolla på inspelningen av Pusycat dolls från igår Räcka ut tungan

SYNS IMORN 
    Stolt mamma till världens bästa Hugo :)
  • Lillen06

Lola: Kom på en grej.. jag minkade mig där förut, fick ett likadant paket som dig.. jag sa till om festmakeup,,, inte mycket till sminkning så säg till om att det ska synas om du nu vill det..

Svar på tråden icas- onsdagsgrupp