• camave

icas- onsdagsgrupp

Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....

vi började gravida och nu har alla fått sina små

dags att börja om från början kanske
     Räcka ut tungan
  • Svar på tråden icas- onsdagsgrupp
  • Medusan

Fast jag och Carola har samma och jag skulle inte ringa honom om något avancerat *suckar lite* Hemlis

• lola1983
    Oj va snabba ni va . tack Glad
    jag provade iaf att ringa nåt nummer o efter en del vidarekoppling så kom jag fram . men tydligen va heeela lönavdelningen på kurs idag . Hur dom nu kan göra nåt så smart att skicka iväg alla samtidigt på samma dag som lönen betalas ut ! jäkla puckon !
    hon jag pratade med skulle iaf lämna ett papper o sen skulle dom ringa upp mig när dom har tid.. men dom hade vääääldigt mycket att göra just nu..
    så att jag har fått 12000kr för lite denna månad är inte speciellt viktigt tydligen.. suck !
    aja.. tur att jag fick en del iaf..

Nu ringde dagis.,vi fick den platsen vi ville ha !!!!!! SkrattandeGladRäcka ut tunganCool
    superduperpuper glad som ni kanske märker.. hehe .
    Ligger bara 1 minut hemifrån o personalen är såå mysiga o bra . Plus att Hugos kusiner gått där tidigare . Ååh va roligt.,nu slipper man oroa sig över det Flört
    Stolt mamma till världens bästa Hugo :)
  • Medusan
    Lola - Var det mitt nummer som funkade Har också letat mig fördärvad efter det där växelnumret ett antal gånger. Det finns verkligen ingenstans men jag tyckte mig komma håg att det var typ det numret jag skrev

Håller med om att det är väldigt dålig planering att skicka iväg lönefolket dagen efter löning, men det förvånar mig väl inte direkt heller att de gör det

Stort grattis till dagisplatsen, gud så skönt för er att veta. Vilket dagis blev det och hur länge har ni stått i kö. Jag vet inte om vi bör ställa oss i kö snart med. Vill ju helst kolla upp ALLA dagis som finns i Kolbäck- Hallstaområdet innan vi gör det och har läst att det inte är så långa köer i det området men egentligen vet jag inte Fundersam
  • camave

nu har jag duschat och rivit ut hela garderoben....
    tycker ju att jag blivit så mycket smalare än innan men inget passar ändå Fundersam
    ja ja, får gå ändå.... ska ju inte direkt ut och ragga!!!!!! och ni gillar ju mig och alla mina extra kilon ändå Räcka ut tungan

hoppas man själv får svar om dagisplats snart, men har ingen aning om när det kommer. hon ska ju inte in förän i januari....

snart ses vi brudar

är hos dig halv 4 då lola???!!!

Min bäbis är snart ingen bäbis längre.....
  • Medusan
    Är ni fortfarande ute och festar tjejer?

Berätta hur ni haft det sen och gärna lite skvaller med så att vi som suttit hemma och tråkat kan få lite att gotta oss i vi med

Själv sitter jag och skickar iväg massor med vinnarmails på tradera. Hade massor med skivauktioner som gick ut ikväll.
  • lola1983

Hade riktigt roligt igår ! även fast jag va nykter så vågade jag svänga mina lurviga Räcka ut tungan Kul att skaka loss lite igen.,inte ofta nu för tiden . tyckte det va lagomt med folk oxå.,fast lite tråkigt att mitt skift jobbade eftermiddag för det va inte så jätte jätte många ICA folk där ändå tycker jag .
    Vet inte om det finns så mycket skvallar egentligen va ? tror att vi åkte hem lite för tidigt för att hinna se nå skandaler .

Hur mås det med Linda idag då? Cool

Carola : du kommer nog inte få svar från dagis först i November/December gissar jag .

Sara : vi kom in på dagiset som heter Jan-Pers Backe . Jätte bra dagis med 3 syskonavdelningar o 1 småbarnsavdelning . jag har själv jobbat där o trivdes riktigt bra med personalen o tyckte att deras upplägg på allt va kanon .
    fast nu när jag fått platsen börjar jag nästan få lite ångest..,tänk att min lilla älskling snart ska börja dagis . buhu . vill nästan vänta till Januari jag med... hmm.. Fundersam

Idag är det marknaden som gäller !  Sen blir det storhandlning o förmodligen grillning ikväll . toppen väder ju

• camave

TACK FÖR IGÅR TJEJER

Jag hade himla kul i går och känner mig nästan lite bakis idag, konstigt!!!!
    Har i alla fall ganska ont i halsen och är nog lite hes med.......

Hur mår ni då? framför allt du ,Linda? hoppas du mår okej!!!!!!

idag blir det maknad sen till maxi och handla lite och sen ska vi ha vänner över på grillat i kväll.....
    har inte ens handlat något till det än så det blir kanske färdigmarinerat kött .ska göra det så enkelt för oss som det bara går tror jag...... inte jättepigg idag!!!!

ha en skön dag i det fina vädret som det väl ska vara idag......

• camave

mina smycken är öppe i över 1700 spänn Penga mun

fattar inte att dom kan vara så dyra..... är ju ganska tunna och lätta...
    men jag har skrivit ut längd, tjocklek och vikt så dom vet ju vad dom budar på.....

• lola1983
    Carola : jäklar va mycket pengar ! kan dom verkligen kosta så himla mycket i butik ? bara att tacka o ta emot.,jäkligt kul att få så mycket pengar för nånting man inte har nån användning för .

när ska ni till stan/marknaden då Carola ? kanske stöter på varann . fast vi åker nog efter lunch nån gång .
    Hoppas ni får en trevlig kväll o njut för fullt av maten Räcka ut tungan
  • Lillen06

Jag mår pyton!!!

Men kul var det.. men aldrig mer alkohol!!!

Svar på tråden icas- onsdagsgrupp