icas- onsdagsgrupp
Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....vi började gravida och nu har alla fått sina små
dags att börja om från början kanske

vill vara först i denna tråden med
Men åh, jag som kutade hit för att få skriva första inlägget
*även jag hittade hit*
Och jag med...
Tack för i går flickor, alltid lika kul och ses,,,
Hoppas min lille Prins gillar läget bättre nästa gång, ska då testa sittvagnen på stan för att se om det går bättre.
Tessan & Lola: Shoppade ni loss sen?
Lola: Ha så kul på jobbet,, tiden går fort och snart är det sommar.
Vägde mig i morse, ett halvt kilo mer än i går... typiskt.. varför? Har ju inte ätit nå speciellt.. men känner i mina händer att de är svullna, får inte av mig ringen vilket jag fick i går. Kankse vätska i kroppen? Jag skulle vägt mig i går ist.. men men då kanske det blir bättre resultat nästa vecka *hoppas*
Nu ska jag äta lite frukost och sen göra mig klar... ska åka till maxi och shoppa lite efter vägningen och sen ta mig en lååångpromenad igen,,, men det verkar ju inte hjälpa.. *suck*
Ha en bra dag i solen,,
Kram kram
Linda : Du har säkert gått ner . Vissa dagar känner man sig ju mer svullen,men det behöver inte visa lika mycket på vågen som man tror . O även om det skulle visa sig så lär du ju ha gått ner ännu mer till nästa vecka isåfall . Så va det för mig förra veckan.,va veckan före mens o jag va riktigt svullen o pluffsig . O så till den här veckan hade allt sånt släppt o då blev det desto fler kilon . Lycka till !
Shoppade loss lite igår.,hittade ett par byxor till Hugo på H&M o så skorna så klart . O så ett linne till mig på Gina Tricot som vanligt
Jag har inte riktigt bestämt vad jag ska göra idag . Ev åka till min syster o hälsa på . Skulle vara roligt att vara där ute på tomten o busa lite o få lite sol på nosen Men såå dryg väg att åka till Irsta ju... aja.,får se ! ska nog börja med att hoppa in i duschen iaf..
Blir ingen Öppna förskola för vår del Länge tills jag kommer ränna där igen nu . Tråkigt o Hugo kommer sakna alla vänner . Men 6 veckor går nog fort..
Ha en underbar dag i vårsolen !!
Har också hittat hit.
Linda: Jag köpte ett par solbrillor till Måns. I dag ska vi till arosbaby och beställa vagn, är så himla trött på den jag har och vill ha en smidigare, det blir en BRIO race.
Nej nu måste jag underhålla Måns=) Höres!
Gått ner 0,4.. oh.. vad jag e bra,, NOT.. så arg... nu jävlar ska det bantas inte en kaka, om jag inte har råd.. men är bra sugen på glass men det är bara att stå emot.. hoppas på att dte blir som för dig, Lola.. Mer nedång nästa vecka... tror min mens e på g så hoppas att dte är därför...
Nu ska vi äta kyckling och sen ska jag på bingo med min mor och moster...
Linda : Ja.,det blir säkert bättre nästa vecka . Men det är ju iaf minus på vågen . Det är ju bra det med tanke på att du inte kände att du hade gått ner nå . 0,4 är ju ändå 0,4..
kör inte föör hårt nu bara.,kom ihåg att man måste få i sig rätt mängd o så av allt o helst äta alla points man ska ha i sig .
Det kommer bli bättre nästa vecka.,du har hållt på så länge så det går ju i perioder .
Idag har vi varit ute heeela dagen . moster o hennes små killar har varit här o busat . Gustav älskar ju att vara ute o sparka fotboll så det har vi gjort mest hela dagen . Plus en långpromenad till sjön o mata fåglarna . Hugo somnade som en stock kl 8 o jag sitter o nästan sover framför datan . tar verkligen på krafterna att vara ute i vårsolen
Ska ta med mig kiwi,blodgrape o annat god frukt o gå upp i sängen o titta på efterlyst nu tänkte jag . Blir att somna väldigt tidigt ikväll !
Imorn blir det stan igen o träffa kussarna . roligt roligt
i morse vägde jag ett kilo mindre än i går morse.. är inte det typiskt??