• camave

icas- onsdagsgrupp

Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....

vi började gravida och nu har alla fått sina små

dags att börja om från början kanske
     Räcka ut tungan
  • Svar på tråden icas- onsdagsgrupp
  • tessan04

Lola: Måns har inte börjat att gå än, han är för feg!Räcka ut tungan. Är stadig när han står och släpper taget då och då med några steg blir det inte. Men det är ganska skönt att han inte går än heller. Har två i föräldra gruppen som går nu och de får inte göra annat än att springa efter sina små. Men visst längtar jag (konstigt vore det väl annars) tills han tar sina första steg. Får hoppas att det blir innan han börjar dagis 13augusti iaf.
    Va kul att det blir träff imorgon! Ses då tjejer, kramiz!

• Lillen06

La pasta funkar för mig iaf... sätt er ner och ta bord så dyker jag upp sen..

• lola1983

Tessan : Ja.,det är som sagt nog bara bra att han inte går än . jag känner lika med Hugo . att det på sätt o vis är skönt att dom väntar tills dom är riktigt redo o inte bara ramlar o slår sig hela tiden . men samtidigt längtar man ju..,såå gulligt när dom knatar omkring där på sina små ben Glad

Syns imorn tjejer.,roligt att äntligen träffa er alla igen . sov gott !

Stolt mamma till världens bästa Hugo :)
  • lola1983
    tack för idag tjejer ! riktigt roligt att träffa er alla igen..Glad o kul att få lite sällskap när man ska ut o shoppa lite . hittade t.om en massa saker till mig själv.. länge sen jag orkat o vågat köpa nåt till mig själv för jag inte vetat hur mycket jag ska gå ner.. men nu gissar jag att det inte lär bli så himla mycket mer så nu vågar jag Flört
    ska bli så roligt att prova allt sen.. o visa Sami . han såg bara alla kassar o gav mig ett litet *hmmm*.. hehehehe..

hittade förresten regnskydd o insektsnät på Barnens Hus när vi åkte hem . fast det vart inget genomskinligt . fanns inte där o va tvungen att ha ett tills vi åker till Finland .

Ne.,ta en frukt till mellis nu o sen iväg o gymma o sola . *skööööönt*
  • Lillen06

Tack själva...
    alltid kul med sällskap på stan,, man shoppar för mycke nästan,,, men jag tog det lugnt i dag ändå.. köpte ju plastburkar för 360 kr på fm så det får väl räcka,, Niklas var inte så glad:(

Skulle va kul och ses på busborgen sen nån gång,, väldigt sugen på att åka dit.. ett sånt väder somi dag är ju perfekt´!!

Ska snart och skjutsa Niklas till räkbåten, ska ut och äta med arbetskamraterna.. sista kvällen med gänget för på måndag börjar han nya jobbet...
    Så jag är själv i kväll med melvin,, undrar vad jag ska hitta på?? Slöa vid teven tror jag nog;)

• Lillen06

Nu har jag köpt overallen.. var bara jag som bjöd.. 529 kr fattigare.. men det roliga var att när jag pratade med mor nyss så sa hon att hon ville betala den, en sommarpresent fast det blev en vinterpresent;) Jag har världens bästa mor och farSkrattande

Satt även och kikad elite på tradera,, de har ju massor av tupperware till bra priser som är nytt... hmm,, jag som betalat massor i dagLedsen

Ha en mysig kväll.. ska nu svälja mina jordgubbar och glassFlört en glass att rekomendera är gb´s youghurtglass med kolasås.. och skogsbär är mumsig den å.. tänk att jag fick min glass tillslut;) (ps: jag ställde mig i glasskön i punkt men ångrade mig och gick därifrån, duktig va?? *stolt*

CYa

• lola1983
    Linda : va roligt att det bara va du dom budade . o vilken snäll mamma.. den är verkligen jätte fin den overallen.,han kommer bli en riktigt liten sötis Glad

Jag har hämtat Dunnis kläderna idag . såå roligt att öppna o kika på allt fin man köpt . fast bodyn blir nog till hösten . oj va stor den va . filten jag fick som värdinnegåva va jätte mysig o fin.,toppen !

Nyss varit inne på knappfabriken.se o beställt knappar med kort på Hugo . ska ge bort en till hans gudmor i Finland o sen blir det väl nån till mormor/farmor o så.. gå in o kika vetja . jätte billigt o dom blir toppen fina . jag beställde 6 st(2stora,4små) o det blev 66kronor (inkl frakt)
  • lola1983
    Onsdagsgruppen nr 4

Har nu gjort en ny tråd till oss tjejer.. Såg att våran går ut imorn Skrattande

hem hinner först dit.......
  • Lillen06

Nu gick det tjejer.. här är den rätta länken;)

Svar på tråden icas- onsdagsgrupp