icas- onsdagsgrupp
Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....vi började gravida och nu har alla fått sina små
dags att börja om från början kanske
Lola: Måns har inte börjat att gå än, han är för feg!
. Är stadig när han står och släpper taget då och då med några steg blir det inte. Men det är ganska skönt att han inte går än heller. Har två i föräldra gruppen som går nu och de får inte göra annat än att springa efter sina små. Men visst längtar jag (konstigt vore det väl annars) tills han tar sina första steg. Får hoppas att det blir innan han börjar dagis 13augusti iaf.
Va kul att det blir träff imorgon! Ses då tjejer, kramiz!
La pasta funkar för mig iaf... sätt er ner och ta bord så dyker jag upp sen..
Tessan : Ja.,det är som sagt nog bara bra att han inte går än . jag känner lika med Hugo . att det på sätt o vis är skönt att dom väntar tills dom är riktigt redo o inte bara ramlar o slår sig hela tiden . men samtidigt längtar man ju..,såå gulligt när dom knatar omkring där på sina små ben ![]()
Syns imorn tjejer.,roligt att äntligen träffa er alla igen . sov gott !
Tack själva...
alltid kul med sällskap på stan,, man shoppar för mycke nästan,,, men jag tog det lugnt i dag ändå.. köpte ju plastburkar för 360 kr på fm så det får väl räcka,, Niklas var inte så glad:(
Skulle va kul och ses på busborgen sen nån gång,, väldigt sugen på att åka dit.. ett sånt väder somi dag är ju perfekt´!!
Ska snart och skjutsa Niklas till räkbåten, ska ut och äta med arbetskamraterna.. sista kvällen med gänget för på måndag börjar han nya jobbet...
Så jag är själv i kväll med melvin,, undrar vad jag ska hitta på?? Slöa vid teven tror jag nog;)
Nu har jag köpt overallen.. var bara jag som bjöd.. 529 kr fattigare.. men det roliga var att när jag pratade med mor nyss så sa hon att hon ville betala den, en sommarpresent fast det blev en vinterpresent;) Jag har världens bästa mor och far![]()
![]()
Satt även och kikad elite på tradera,, de har ju massor av tupperware till bra priser som är nytt... hmm,, jag som betalat massor i dag![]()
Ha en mysig kväll.. ska nu svälja mina jordgubbar och glass
en glass att rekomendera är gb´s youghurtglass med kolasås.. och skogsbär är mumsig den å.. tänk att jag fick min glass tillslut;) (ps: jag ställde mig i glasskön i punkt men ångrade mig och gick därifrån, duktig va?? *stolt*
CYa
gick inte...
Nu gick det tjejer.. här är den rätta länken;)
Måste ju visa upp älsklingens tänder, han har fått hela två st