icas- onsdagsgrupp
Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....vi började gravida och nu har alla fått sina små
dags att börja om från början kanske
Tessan: Jag har bara tänkt att ha den om jag åker typ till hälla, eller smårundor.. inte på stan för då blir de vanliga vagnen.. och när man är ute och går så.. alltså en shoppingvagn;)
sara: Välkommen hem och skönt att flygresan gick bra..
Oj va mycket det skrivits på dom få timmarna jag varit borta
Sara: Välkommen hem till Sverige ! hopaps ni haft en underbar resa . Jätte sött kort på Gabriel !
Hugo hade inte heller nå problem med att sitta framåt . tror inte att det är riktigt så farligt som dom säger . fast det är ju så klart olika från barn till barn o man märker nog ganska fort om dom får för mycket intryck . börjar sova dåligt m.m..
Haha.,undrar oxå vem som kommer komma först med nästa bebbe . spännande.. tror nog att det blir Tessan . Eller du Carola . ![]()
Trevlig kväll ! nu ska det kollas på film o äta morötter(pointsen är redan avverkade för idag så man får ta dom 0:poängarna man har hemma)
sara
ett halsband och armband i guld, bismarck.....
fick dom i present/julklapp av mitt ex och en månad senare dumpade han mig.
så dom är nästan använda och jag kommer inte sakna dom ett dugg.....
vill ju inte använda dom när jag har ny gubbe.....
lola
tror också att det finns stor risk för att det blir jag som är först med syskon ![]()
flisan bråkar i kväll, vill inte sova..... *suck*
Tack tjejer
Ang nästa bebis i tråden så tycker jag att det är supersvårt att veta. Beror ju mest på vem som startar babyvekstaden först? Vad jag förstått så ska Tessan vänta ett tag till med den. Tror nog att det blir Carola som startar för av oss och gissar också på att hon är den första av oss att bli gravid igen.
För vår del dröjer det nog ett bra tag även om jag innerst inne är väldigt sugen på en till rätt så snart faktiskt. Vill nog att Gabriel ska vara minst 2,5 år innan nästa är här 
Vet inte hur jag ska göra med vagn????????? vill ha turkos men tror man tröttnar i längden eftersom man ska ha den så länge.. hmmm.. sitty eller va?? Nu snurrar det vagnar i huvvet på mig.. den jag har är ju smidig och lätt så det känns aningen onödigt att köpa en scooter eller race...
får sova på de.. Niklas säger att jag får bestämma... han vill gärna ha turkos.. en sitty i turkost med svart sufflet,, häftigt va?? Tror det blir en sån iaf... är väl bara och köpa en ny om man tröttnar
sov så gott,,,
linda
varför tror du att du tröttnar?? det blir säkert bra.....
och det är en jätte bra vagn som inte väger ett dugg.....
trots att flisan inte ville sova i går kväll så vaknade hon vid 6 i morse ändå *suck*
kommer nog sova en lång middaslur idag......
ha en skön dag...
GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN CAROLA !! ![]()
![]()
Linda : Hur turkos är vagnen då.,väldigt skrikig? tror inte att du kommer tröttna . eftersom ni båda tycker att den är fin så kommer ni nog bara ångra er efteråt om ni köper en mer neutral färg ist . o som sagt.,skulle ni veeerkligen tröttna så kan ni ju alltid köpa ny sen ![]()
carola och carola::GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN!!!
![]()