icas- onsdagsgrupp
Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....vi började gravida och nu har alla fått sina små
dags att börja om från början kanske
Gå inte n utan mig för det är liksom inge kul att komma in själv och veta vart alla är;)
Klart vi inte går in utan dig.,skulle ju ses utanför ![]()
vilket jädrans väder.. ska ju ut och gå men det får nog vänta,,,
kan det inte bli sommar snart???
Hej tjejer 
Tack för sms:et Lola, vet inte om jag kan komma eller inte. Har ju lite svårt att ta mig dit och vågar inte riktigt åka med Linda heller eftersom att jag inte kan sitta bak med Gabriel då (om han tokgrinar där bak som sist blir det lite jobbigt tycker jag). Det skulle isåfall vara om Katrin åkte och jag fick åka med henne 
Jag kommer inte till BMB på fredag heller tråkig som jag är
Har ingen lust faktiskt, vill ju gärna träffa er men helst inte resten av ica-lagret
Undrar om en grej också: Jag har ju ordinarie arbetstid på söndagar men på söndag är det en sådan söndag jag är ledig på och får betalt om jag är hemma. Det jag undrar är hur mycket jag får om jag ändå jobbar (uppskriven på listan som övertid alltså). Om jag jobbar vanlig söndag har jag ju en timlön på ca 240 kr. Vet ni vad jag har om jag jobbar övertid på söndag? Arbetsledaren säger 125 % men jag fattar inte om det är 125 % utöver de 240 eller om det är 125 % av 240 för isåfall är det ju ovärt att jobba?
Medusan: klart du får åka med mig om du vill=) Men då får du trängas i mitten mellan gabriel å josefin=)
Philip ska också med han kan sitta fram.
Tänkte också ha jobbat på söndag men jag ångrade mig. Men den 6e ska jag jobba. Någon annan som ska jobba då? Tror som Linda säger att det är 125% utöver de andra...
99% säker!!! om du är schemalagd den dagen så ska du ha 125 utöver.. så var det iaf om jag hade schemalagt och jobbade extra på en röd dag... kolla med facket elelr be din arb.ledare kolla upp ordentligt!!
Idag ringde jag min arbetsledare för att kolla upp med mina semester dagar . fick tydligen 18 nya betalda.,plus min 4 jag sparat från förra året
Betydligt fler än jag trodde..
så denna vecka o nästa har jag semester . hihi . roligt med lite extra pengar inför semestern .
Sara : du kan åka med Catrin
va roligt att så många kommer . ska bli riktigt nice . hoppas verkligen att det blir fint väder så vi kan mysa på tomten . Då ska ni se att gräset minsann är lite grönare på landet.. hehehe