icas- onsdagsgrupp
Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....vi började gravida och nu har alla fått sina små
dags att börja om från början kanske
ska till öppna i morgon. inte på tisdag. ska träffa en kompis i stan då....
Ok.. då lär vi ju nästan gå dit imorn då.,annars blir det inte att träffas nåt den här veckan heller ![]()
Blev det nån träff denna vecka tjejer?? jag kan alla dagar ![]()
I dag ska jag ge mig i väg och köpa biljett![]()
Hörde med en annan tjej på jobbet om hon ville med och det lät så.. så vi kanske kan få gå med er??
Ska ni dit till 16:00?? eller senare??
hej!
Vilken dag var festen???
Tänkte om jag också ska gå.....
Linda: Om du ändå ska åka dit å köpa biljett.....har du lust att köpa till mig också då? Så skickar jag över pengar på ditt konto?
Festen är på fredag.. börjar 16:00 50 kr
Ska jag köpa biljett?
Jag åker vid 10:00 till hälla och sen till ICA efter det.. vill veta innan isf
hör av dig på mobilen isf...
0736-506604
Roligt att fler ska på festen
Vi kan väl träffas utanför runt 16.00 så vi får ett bra bord tillsammans . ser fram emot det .
Idag har vi varit på öppna förskolan o lekt med alla barnen . Hugo va inte alls mammig som han varit dom sista veckorna . lekte t.om med dom andra barnen *skönt*
O Felicia blir ju bara sötare o sötare..(o rundare,hihi) ![]()
Har skickat ett SMS till er alla ang. Torsdag . Hoppas ni alla vill/kan komma . Vi sa kl 13.00 så att alla hinner äter lunch o så hemma innan . men Carola sa att ni alla är välkomna tidigare oxå om ni vill . kan ju äta lunch tillsammans oxå kanske .

Hoppas ni får de riktigt skoj! Vi kan ju ses utanför BMB vid 16:00 så kan vi som sagt sitta tillsammans,,
Vet inte om jag kommer till Carola.. ska fundera lite men troligtvis så kanske det blir så... Har lite att stå i och sen beror det på Melvin.. men jag kommer gärna tidiagre... ska till VV vid 10:30 och är klar vid 11:00 vid tolv kanske,, tar med mig nå att äta isf...
Men jag återkomem rmed exakt besked..
Naria: Jag bytte till sittdelen vid fem månader.. gick jättebra,,