• camave

icas- onsdagsgrupp

Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....

vi började gravida och nu har alla fått sina små

dags att börja om från början kanske
     Räcka ut tungan
  • Svar på tråden icas- onsdagsgrupp
  • Theo Melinda

Det verkar som ni haft en supertrevlig dag.. Skoj!
    Harè så skoj i morgon på bmb & trevlig helg!!

• lola1983
    Linda : Ja.,det ska jag göra . roligare om det syns lite . fast inte fööör mycket . ska ju se ut som nånting som jag själv klarar av iaf Räcka ut tungan

La Hugo vid 7 igår ist för 8 . så vaknade han 5.30 imorse o ville ha mat o efter det ville han inte somna om . suck . lite väl tidigt tycker jag . så det blir nog att lägga honom 8 iaf . eller halv kanske..
    va ska man göra nu hela morgonen tills resten av världen vaknar då ?? hmm.. Fundersam
    Stolt mamma till världens bästa Hugo :)
  • Lillen06

Godmorgon!

Lagt ut lite bilder från i går.. någon som misstycker så hojta,,,

• Lillen06

´Lola: Jag gillar smink men inte att det syns föör mycket men deras festmake up var klen.. mascara får du nog ta på mer när du kommer hem,, fick jag göra iaf..
    Du blir nog så fin så.. alltid kul att gå bort och bli ompysslad..
    Lycka till..

• Triin

Hej alla glada!

Jag får ta å leta reda på er därinne senare......så ni behöver inte vänta på mig!

Linda: Vilket uppvaknande att du la ut en bild på mig å jossan! Nu jävlar ska det slutas med småätandet! Usch å fy så hemskt tjock jag är! Tänk att samma sak ska hända igen med barn nr2. Jag skulle ju inte gå upp i vikt igen ju!!!!!

Jäjä jag får skylla mig själv. Måste se till att sluta med godiset! Så jag blir lika snygg som alla ni andra=)

Hoppas vi får skoj ikväll!!!!!

Ses å hörs

• camave

gud vad fina alla ska vara i kväll då, till frissan och till sminkös Förvånad

fan vad ful jag kommer vara jämnfört med er.... jag som va glad att jag ska ha jeans i kväll.....
    om jag överhuvud taget har något smink hemma så är det nog helt torrt vid det här laget..... *suck*

tur att dom släcker ner där inne Skrattande

katrin. tycker inte alls att du är speciellt tjock om man tänker på att du fött barn för inte så länge sen.... kommer säkert bli lättare för dig att gå ner i vikt nu när du slutat amma.....
    jag va konstant hungrig och sötsugen som ammande.....

nu har jonatan åkt till strömsholm med ena katten som börjat bajsa blod Ledsen skit jobbigt.... och dum som jag är så tänker jag endas på pengarna som vi skulle kunnat haft till annat. är så dålig matte nu för tiden men har inget intesse alls kvar för djuren här hemma. är bara till besvär och kostar en massa pengar.... speciellt hugo och tyson

Min bäbis är snart ingen bäbis längre.....
  • lola1983

Hih.,va många o fina bilder du tog Glad jag kom på mig själv när jag åkte därifrån att jag knappt tog nå kort . fast fick 3 st iaf o dom harj ag lagt ut i min bilddagbok . ska lägga in dom här sen .

jättes stressigt morgon vart det . vi somnade om o vaknade vid 9 . hoppade in i duschen o nu ligger plattången på värmning . jag sitter o äter frukost samtidigt som jag knapprar här o om 15 minuter kommer skjussen... o väskan ska packas.,Hugo ska kläs.....

så egentligen har jag inte tid med det här.. ska nog kasta i mig gröten nu...

• lola1983

försöker få tag på ICA så jag kan prata om min lönesspec..,men båda mina arbetsledare är lediga idag o jag har inget nummer till nån annan . vill ju helst prata med lön . men visst borde ICA ha nån sorts växel telefon ?? står inget i varken telefonkatalogen eller på internet .
    Nån som kan hjälpa mig ?? Fundersam Helst innan kl 16 då alla går hem....

• camave

min har 194719 om du vill prata med vem som helst...

Min bäbis är snart ingen bäbis längre.....
Svar på tråden icas- onsdagsgrupp