• camave

icas- onsdagsgrupp

Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....

vi började gravida och nu har alla fått sina små

dags att börja om från början kanske
     Räcka ut tungan
  • Svar på tråden icas- onsdagsgrupp
  • camave

lola

men jag har ju nästan ingen gräsmatta Fundersam
    vi håller på att fixa det nu...

men kul att så många kommer.......

nu har vi bord och stolar hemma.... jäkla vad tungt bordet va. min syrra som skulle lånat sin jobb bil fick förhinder så vi fick låna ett släp från nisses....
    så nu har jag kört bil med släp också, va lite pirrigt...
    Fint som sjutton kommer det bli på uteplatsen i alla fall!!!!!

föresten, om ni vill ha fika eller mat så får ni ta med er det.... kan bjuda på kaffe eller tea´det är allt jag har hemma. själv kommer jag hålla mig till mina soppor....

flisan har föresten fått två tänder, båda kommer på en gång. dom har inte kommit upp än men har tagit sig igenom skinnet i alla fall....

Min bäbis är snart ingen bäbis längre.....
  • lola1983

Carola : ne.,men det gör inget . vi kan ju sitta på altan.,o är det dåligt väder så kan vi ju sitta inne . annars om du tycker att det blir dumt får du hojta till så kan vi tat hemma hos mig istället . spelar ingen roll för min del .

Nu har jag precis lagt prinsen . ska kasta mig framför TV:n o kolla på film o käka frukt . skönt med liten egen tid.,full rulle hela dagen idag .
    Imorn blir det öppna förskolan igen Skrattande sen blir det nog att bara vara hemma o mysa på  kvällen . kanske färga håret .

Stolt mamma till världens bästa Hugo :)
  • camave

klart vi ska vara hos mig =)

skulle det vara så fint väder så finns det allt något gräsplätt vi kan sitta på......

ska nog kolla lite tv jag med nu.... och dricka vatten Räcka ut tungan

• Theo Melinda

God Morgon Tjejer & små barn!

Har ni nå skoj planerat för veckan förutom våran träff?

Testade att sätta ner sittdelen igår i vagnen. Man kunde lägga ner den helt sen skjustera den i olika läggen, passade jätte bra för då kan jag höja den lite när theo är vaken i vagnen. Han tycker ju inte om att ligga helt nere.

Kanske kommer lite tidigare än klockan 1 på torsdag om de är okej?

Ha en toppendag, tråkigt att de är sååå dåligt väder!

• Lillen06

Vi ska vara hos mig med,, jag lovar men nu har det vart så mycket här men när vädret tillåter så ska jag bjuda över er... lite trångt att vara inne tycker jag med så många bebisar/barn och mammor.. vi har inte lika många kvadrat som Camave;)

• Lillen06
    Camave: Som det ser ut nu så kommer vi på torsdag,, vet inte om jag hittar men annars ringer jag väl. Är det okej att komma efter vv? Blir vid 12-snåret...

Vet inte vad det är med Melvin,, väldigt gnällig (så ni får stå ut på torsdag;) och sen jättesvår att få och sova på kvällen,, vill inte,, bara skriker, tar man upp honom så är han hur nöjd som helst och bara skrattar. Det är inte det att han inte är trött för det är han, ögonen går i kors och han gnuggar som bara den.  jaja... väl nån tillväxtperiod;) som alltid annars.

Maria: Kul att det gick bra med sittdelen,, Melvin blev mycket mer nöjd när jag bytte.

Tessan: Ska du med till Carola?
  • camave

visst det går bra att komma kl 12.....
    men som sagt bjuder inte på mat bara så ni vet och inte sitter här med knorrande magar Skrattande

nu ska vi börja skruva ihop våra utemöbler så vi har någon stanns att sitta på torsdag....
    hur många kommer.
    maria
    carola
    linda
    katrin

sara?
    tessan?

har jag glömt någon????

• camave

oj oj oj vad fint ni kommer få sitta på torsdag Räcka ut tungan

ha en skön kväll!!!!! jag kommer nog gå och lägga mig ganska snart...

• Medusan

Carola - Verkar som att jag och Gabriel kommer

Vi får skjuts med Catrin. Låter schysst att få sitta fint

• lola1983
    Carola : va kul att det blev bra på altan . ska bli kul att se vad ni har införskaffat er för snygga möbler .

imorn är det dags att väga sig igen . hmm . verkligen ingen aaaaaning denna gång hur det kan ha gått . eftersom jag som sagt åt som en tok förra veckan men har skötit mig riktigt bra denna . spänningen är olidlig . bara jag inte har gått upp en massa.,för då blir jag deppig !

sov gott allesammans
    Stolt mamma till världens bästa Hugo :)
Svar på tråden icas- onsdagsgrupp