icas- onsdagsgrupp
Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....vi började gravida och nu har alla fått sina små
dags att börja om från början kanske
lola
men jag har ju nästan ingen gräsmatta ![]()
vi håller på att fixa det nu...
men kul att så många kommer.......
nu har vi bord och stolar hemma.... jäkla vad tungt bordet va. min syrra som skulle lånat sin jobb bil fick förhinder så vi fick låna ett släp från nisses....
så nu har jag kört bil med släp också, va lite pirrigt...
Fint som sjutton kommer det bli på uteplatsen i alla fall!!!!!
föresten, om ni vill ha fika eller mat så får ni ta med er det.... kan bjuda på kaffe eller tea´det är allt jag har hemma. själv kommer jag hålla mig till mina soppor....
flisan har föresten fått två tänder, båda kommer på en gång. dom har inte kommit upp än men har tagit sig igenom skinnet i alla fall....
Carola : ne.,men det gör inget . vi kan ju sitta på altan.,o är det dåligt väder så kan vi ju sitta inne . annars om du tycker att det blir dumt får du hojta till så kan vi tat hemma hos mig istället . spelar ingen roll för min del .
Nu har jag precis lagt prinsen . ska kasta mig framför TV:n o kolla på film o käka frukt . skönt med liten egen tid.,full rulle hela dagen idag .
Imorn blir det öppna förskolan igen
sen blir det nog att bara vara hemma o mysa på kvällen . kanske färga håret .
klart vi ska vara hos mig =)
skulle det vara så fint väder så finns det allt något gräsplätt vi kan sitta på......
ska nog kolla lite tv jag med nu.... och dricka vatten ![]()
God Morgon Tjejer & små barn!
Har ni nå skoj planerat för veckan förutom våran träff?
Testade att sätta ner sittdelen igår i vagnen. Man kunde lägga ner den helt sen skjustera den i olika läggen, passade jätte bra för då kan jag höja den lite när theo är vaken i vagnen. Han tycker ju inte om att ligga helt nere.
Kanske kommer lite tidigare än klockan 1 på torsdag om de är okej?
Ha en toppendag, tråkigt att de är sååå dåligt väder!
Vi ska vara hos mig med,, jag lovar men nu har det vart så mycket här men när vädret tillåter så ska jag bjuda över er... lite trångt att vara inne tycker jag med så många bebisar/barn och mammor.. vi har inte lika många kvadrat som Camave;)
visst det går bra att komma kl 12.....
men som sagt bjuder inte på mat bara så ni vet och inte sitter här med knorrande magar ![]()
nu ska vi börja skruva ihop våra utemöbler så vi har någon stanns att sitta på torsdag....
hur många kommer.
maria
carola
linda
katrin
sara?
tessan?
har jag glömt någon????
oj oj oj vad fint ni kommer få sitta på torsdag ![]()
ha en skön kväll!!!!! jag kommer nog gå och lägga mig ganska snart...
Carola - Verkar som att jag och Gabriel kommer
Vi får skjuts med Catrin. Låter schysst att få sitta fint