• camave

icas- onsdagsgrupp

Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....

vi började gravida och nu har alla fått sina små

dags att börja om från början kanske
     Räcka ut tungan
  • Svar på tråden icas- onsdagsgrupp
  • Lillen06
    Carola: jag kommer i morrn,, vid 12:00.. tar med mig nån sallad och mumsar på..
    Bra att du fixat möbler till altan, ska bli bra väder i morrn..

Nu ska vi ta oss en promenad och sen ska jag och ta mitt blodtryck och sen hem till kompis och träffa lite andra barn och mammor och sen ska jag på tandinfo från tandläkaren så dan är fullspäckad!

Var och kikade på bilbarnstolar i går.. la undan en Britax Freeway, vi som skulle ha en BRIO,,, men det blev en freeway och den blir nog bra. Melvin satt bra i den iaf.. och vagnen köper vi på fredag, den turkosaSkrattande

Må gott i solen!!
  • camave

linda

ska det? va härligt.....
    då kan vi sitta där ute, annars hade vi fått sitta inne och det går bra det med.
    går bra att du kommer till 12, maria kommer också kl 12.....

nu ska jag snart iväg på klädparty Räcka ut tungan får se om jag hittar något jag gillar....

Min bäbis är snart ingen bäbis längre.....
  • lola1983
    Carola : då kommer jag oxå lite tidigare, hehe . tar kanske med mig nå mat eller så äter jag nåt hemma innan jag går . eller så är jag så deppad över dagens vägning att jag inte äter nånting på hela dagen....FundersamFlört

Härligt med fint väder . hoppas på det idag med så man kan fixa o dona lite på trädgården . Hugo ska hem till farmor ikväll o leka så då kan man ju fixa lite extra mycket .

Ska oxå iväg på klädparty.,spännande o se va det finns för kläder . hade aldrig hört talas om märket iaf . Syns snart Carola o till alla er andra : syns imorn !! Skrattande ska bli skojjigt !

Snart är det mors dag tjejer . våran första riktiga mors dag !  tänk att vi är mammor Glad
    Stolt mamma till världens bästa Hugo :)
  • lola1983

Linda : hette den freeway ?? jag är inne på deras sida nu men hittar bara fixaway eller hi-way...

• lola1983

fixway alltså... inte fixaway...

• Lillen06

Freeway är en utgående modell men ersättaren heter high way,, det som skiljer är stödbenet på highwayen..
    Freewayen är den som sålt bäst och har bara hört bra om den, av folk som har/haft den så vi slog till...

• lola1983
    - 1,3 idag !! bara 0,2 kvar till mitt mål . tjohoooooo Skrattande
  • Lillen06
    Lola: Oj, vad du är duktig!! Min tur i morrn,, men inte samma resultat som dig...

Ang. bilbarnstol så har det freeway på barnens hus för 1995 kr ord. pris är 2695.. bara så du vet,, fanns sex st kvar!! (grå/svart)

Ses i morrn tjejer..
  • lola1983
    Linda : det har nog gått jätte bra för dig med ska du se ! du är så duktig . det är vi alla . imorn ska ni få se Carola oxå.,där ser man oxå stooor skillnad ! Glad

bara så ni vet tjejer.,Hugo har varit lite snorig idag . annars jätte pigg o glad.,inge hostig,varm eller nåt annat.. så det är ingenting som smittar eller nåt virus överhuvudtaget . är nog bara lite snorig helt enkelt .
    hoppas det inte gör nåt för nån av er . isåfall stannar vi hemma....Gråter

snart kommer en kompis till Sami hit.,dom ska kolla på fotboll hela kvällen/natten . buhu,.Onsdagar som brukar vara min TV kväll ! sååå mycket bra att se ju Ledsen men aja...,va gör man inte för den man älskar.. hehe
  • camave

fan vad härligt lola =)

nu är du snart i mål!!!!!!

kul att träffa  alla i morgon. alla utan tessan är det va???..... ska städa lite på morgonen så det är fint när man får fint besök.

trevlig kväll på er...

Min bäbis är snart ingen bäbis längre.....
Svar på tråden icas- onsdagsgrupp