• camave

icas- onsdagsgrupp

Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....

vi började gravida och nu har alla fått sina små

dags att börja om från början kanske
     Räcka ut tungan
  • Svar på tråden icas- onsdagsgrupp
  • Medusan
    Lillen06 skrev 2007-05-28 18:00:13 följande:
    Någon som ska till lövudden på fredag?Jag ska iaf,.. vi ska vara inomhus och blir bjudna på mat!!! (lunchbuffé)Kom nu allihopa så myser vi med våra små;)
    Har inte hört ett ljud om det

Är det för föräldralediga eller? Isåfall beror det nog på att jag inte är föräldraledig längre, så jag får nog inte följa även om jag vill Fundersam
  • Lillen06

Carola Hansson är anmäld och klarFlört

• lola1983

Tack Linda ! Glad

Stolt mamma till världens bästa Hugo :)
  • Lillen06

Godmorgon tjejor;)
    Inte sovit gott.. melvin har vaknat varje halvtimme. Täppt i näsan,, antar att det beror på det.. JObbigt,, helt slut som människa..

Händer i dag då?

• lola1983
    Linda : usch då.,inge roligt när man inte får tillräckligt med sömnmdu kanske kan passa på att sova lite idag med honom när han sover middag .
    Hugo vaknade faktiskt glad o utvilad imorse.,va länge sen .

vi ska snart äta frukost,.sen ska vi ta bussen till stan med en vän . vill inte till vägningen,.men lika bra att få det överstökat . som jag sa så visar min våg här hemma allt från några hekto minus till några hekto plus.. så vi får se hur mycket jag lägger på mig efter frukost o allt.... hehe Skrikandes

tihi,jag köpte nya skor till mig igår . har letet i evigheter,men är så kräsen när det gäller skor . tycker alla är så jäkla dyra ! men köpte iaf ett par puma för 700kr.. (egentligen för mycket,men såå sköna)
    o så köptej ag en jätte fin svart klänning som jag ska ha till midsommar... åh va det är härligt att shoppa.,synd bara att det kostar pengar....

Ha en bra dag alla ni ! försök göra det bästa av dagen..,trots det otroligt tråkiga vädret !
    Puss o Kram från oss två
  • camave

hej hej

nu är flisan bättre, skönt!!!!!

ska snart in till vås och köpa soppor och hundmat .måste bara vänta tills gubben vaknar...

har bestämt mig för att köra ren kur fram till midsommar nu plus promenera 2 timmar om dagen. har redan varit ute i en timma idag Glad
    igår gick jag 2 timmar i streck, fick lite ont i fötterna....
    hoppas komma ner till 75 kg till midsommar sen har jag bara 10 kg kvar..... dom sista 5 tänkte jag tadet lite lugnt med..... äta men lite mindre. kanske räkna points men börjar inte på vv igen.... känns onödigt för bara 5 kg....

idag har flisan börjat säga mamma Räcka ut tungan har sagt mamamama papappa mapa mapa mmmmmmm och ppppp innan men nu säger hon verkligen mamma

ha en skön dag..... kram

Min bäbis är snart ingen bäbis längre.....
  • lola1983
    Carola : som jag skrev i din gästbok så gör nog 2 timmar prommis varje dag verkligen susen . då borde du verkligen få en rejäl knuff med viktnedgången . Har du många kilo kvar till ditt midsommar mål? jag tycker det är roligare o lättare när men räknar ut hur mycket man ska gå ner per dag/vecka för att klara sitt mål . så gjorde jag förut..,räknade först ut hur mycket jag ville gå ner o sen delade jag det på antal veckor kvar.. det funkade iaf för mig Glad Du kommer säkert klara ditt mål.,du är så duktig som orkar utan mat !! *impad*

Gick bra för mig idag på vägningen iaf . Va riktigt nervös innan ! Men hade tappat 1 kilo exakt ! Skrattande så nu ligger jag på 0,8 under mitt mål ! Dags för jämnviktskurs.,men eftersom jag har 1 gratiskupong kvar av det jag köpte så tänkte jag köra 1 vecka till . Om jag gått ner eller stått still då spelar inte lika stor roll .
    såå skönt att äntligen kommit ner till sitt mål..,trodde aldrig jag skulle klara det !

Snart kommer Hugos kusin Wilma hit . Hon ska sova över här inatt o vara här hela dagen imorn Glad först ska vi träffa mormor(farmor).,sen ska vi gå o luncha med Hugos kompis Alma o sen blir det öppna förskolan . blir nog roligt för Wilma . ska bli mysigt med lite sovsällskap.,men Sami för minsann sova på soffan . hehehe..
    världens lättaste unge att ha hand om.,leker själv hela tiden o är alltid glad . så det kommer nog gå så bra så ..
  • camave

grattis lola!!!! måste kännas underbart Räcka ut tungan

har i mellan 6-7 kg kvar till 75.....
    tror stenhårt på att jag kommer klara det.....

nu ska jag nog gå och göra lite nytta...
    ha en skön eftermiddag...

Min bäbis är snart ingen bäbis längre.....
  • Lillen06

Grattis Lola till att du nått ditt måll så duktig så.. Till skillnad från mig. jag ska inte väga mig i morrn;)
    Men i morrn är det nya tag och dne här gången då jäsiken så ska jag lyckas....

Camave: Dig beundrar jag stort som orkar med dina soppor,, så duktig du med. Ditt mål klarar du nog säkert och kanske mer därtill.
    Snart är det ju faktysikt midsommar, vad ska ni göra då tjejor?

Vi bokade en stuga i går till Öland en vecka i sommar, ska bli riktigt skönt att komma hemifrån så nu måste jag söka efter en resesäng till lillpojken..
    Har ni andra planer inför semestern?

Svar på tråden icas- onsdagsgrupp