icas- onsdagsgrupp
Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....vi började gravida och nu har alla fått sina små
dags att börja om från början kanske
Carola Hansson är anmäld och klar![]()
Tack Linda ! ![]()
så lite så![]()
Godmorgon tjejor;)
Inte sovit gott.. melvin har vaknat varje halvtimme. Täppt i näsan,, antar att det beror på det.. JObbigt,, helt slut som människa..
Händer i dag då?
hej hej
nu är flisan bättre, skönt!!!!!
ska snart in till vås och köpa soppor och hundmat .måste bara vänta tills gubben vaknar...
har bestämt mig för att köra ren kur fram till midsommar nu plus promenera 2 timmar om dagen. har redan varit ute i en timma idag ![]()
igår gick jag 2 timmar i streck, fick lite ont i fötterna....
hoppas komma ner till 75 kg till midsommar sen har jag bara 10 kg kvar..... dom sista 5 tänkte jag tadet lite lugnt med..... äta men lite mindre. kanske räkna points men börjar inte på vv igen.... känns onödigt för bara 5 kg....
idag har flisan börjat säga mamma
har sagt mamamama papappa mapa mapa mmmmmmm och ppppp innan men nu säger hon verkligen mamma
ha en skön dag..... kram
grattis lola!!!! måste kännas underbart ![]()
har i mellan 6-7 kg kvar till 75.....
tror stenhårt på att jag kommer klara det.....
nu ska jag nog gå och göra lite nytta...
ha en skön eftermiddag...
Grattis Lola till att du nått ditt måll så duktig så.. Till skillnad från mig. jag ska inte väga mig i morrn;)
Men i morrn är det nya tag och dne här gången då jäsiken så ska jag lyckas....
Camave: Dig beundrar jag stort som orkar med dina soppor,, så duktig du med. Ditt mål klarar du nog säkert och kanske mer därtill.
Snart är det ju faktysikt midsommar, vad ska ni göra då tjejor?
Vi bokade en stuga i går till Öland en vecka i sommar, ska bli riktigt skönt att komma hemifrån så nu måste jag söka efter en resesäng till lillpojken..
Har ni andra planer inför semestern?