• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • pucken

cami
    imorgon ska vi äta det här
    www.tasteline.com/default.ns&intChannelID=&lngRID=5659&tlfo=0
    menj ag är i skolan 9-13 så det måste vara klart när jag går hemifrån.

åhh glass och kolakakor! nä skit i karaktären! eller jo, skit i den och skicka hit kakorna och glassen

• Melisabeth

Jag har pratat med far min istället för tv =)

Tyligen så har hans buttas dotter som skall ha barn i september världens kalaskula.....
    Större än min mage som han såg för några veckor sedan....  Vad finns att säga om sånt... magar är olika uppenbarligen - men skitkul att höra att någon som är i 3-4 månaden eller nått har större mage än min 9 månaders.....

Man stör sig på de små sakerna i livet, eftersom de stora kan man inget göra åt... eller nått =)

v 37 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

mel
    ja du, det var samma med min mage. alla sa att den var sååå stor, tills de såg andra gravida som verkligen hade stora magar min var ju superliten och behändig, hade inga som helst problem att ta mig fram.

• CaMi

pucken: Åh det såg gott ut! Är nog egentligen mer hungrig än sötsugen tror jag. *smusslar försiktigt över glassen och kakorna via intenet*

• Melisabeth

JAg tror inte min är så liten egentligen.. tror mest den ser liten ut i förhållande till resten av mig.. dvs om jag vore spinkig eller normal annars så skulle den vara skitstor =)
    MEn beror väl säkert också på att den inte är så putig utan mer smetar ut sig överallt typ =)

• CaMi

Mel: Min mage var oxå liten tyckte jag. Fast det är nog som du säger, om man är lite större redan innan så kanske den inte syns lika mycket. Fettet blir ju som fastare istället för att man blir större!

• Melisabeth

Jo troligen är det väl något åt det hållet iaf =)

Men snart ska den bort.. så inget att hänga upp sig på nu oavsett...... Jag ger henne 3 veckor till.. sedan tycker jag absolut hon skall ha flyttat ut =)

Det verkar som magen har sjunkit lite iaf.. inte för att jag ser det, men jag ser å andra sidan inget alls så

Har du bilder CaMi?? Måste ju kolla isf =)

• CaMi

Inga magbilder utlagda här (eftersom jag knappt hade nån mage att visa och tyckte det kändes löjligt). Och våran stationära dator är inte inkopplad just nu så det finns inga magbilder tyvärr. Men nån bild hur jag ser ut nu borde finnas.

• Melisabeth

Gud vad söta bilder på grabben på BB =)

Man skall inte se sånt, då bölar man ju ihjäl sig av längtan istället.... *snörvlar lite*

• Winnertaco

Min mage syntes inte heller alls tyckte jag, tills en dag då den helt plötsligt var megastor...

Mel
    Jag ger Ella 2 veckor, sedan är det dags att komma ut!

Johanna 061223
Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)