• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Malkoms mamma

Hallå, hittade precis hit. Kul tråd! Jag är en 82:a med två barn. Den största utmaningen förutom barnen är just nu KROPPEN. Hjälp sådan man blir!!! Med dagens kroppsideal är det lätt att få lite komplex. Någon som känner likadant?

• CaMi

malkoms mamma; T-nkte efter förlossningen när jag såg mig i spegeln med magränder och allt "Jaja, det är min älskade prins som gett mig den här kroppen!"

• pucken

mel
    de satt jättebra heöa vägen fast mudden är rätt stor längst upp, det är liksom mudden längst ner som håller upp allt.

sorragorn
    de av oss som har barn, har "bara" ett. mallamojs väntar dock tvillingar.

malkoms mamma
    usch, jag har alltid haft komplex över min kropp var fet förut, men gick ner 26 kilo och nu ser jag rätt okej ut, lite slapp bara

• pucken

micke påstår att jag skulle må bra av yoga och pilates. fattar inte vad han menar, jag blev rastlös av gravidyogan liksom

• CaMi

Vad ser alla på tv nu? Är det house, eller hockeyn, eller om tjocka ungdommar?

• CaMi

Och vart håller fru hus? Håller hon ett party? *håller tummarna så hon får sälja lite grand*

• pucken

cami
    jag förbereder min lunch, så jag kan ta med den till skolan. och fru har åkt nånstans, men jag minns inte var det var inte ludvika iaf!

• CaMi

pucken: Vad duktig du är, vad ska du äta i morgon då? Jag har just smällt i mig en glass och 4 kolakakor... Ge mig lite karaktär, SNÄLLA!

• Winnertaco

Vi ser på House, men jag har sett det förut.

Fru är i Dalarna, vet inte när de behagar komma hem igen!

Johanna 061223
Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)