• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Melisabeth

Malla -jag har bara en att skylla på... gått upp 18 jävla kilon och har 3,5 vecka kvar..... och väger en bra bit mer än dig... fetto sa vem?

Upptäckte för övrigt att BM idag ritade in fel på SF kurvan.. hon ritade in en vecka framåt i tiden.. så det korrekta är en liten bit över övrekurvan, inte på den.... Mycket liten men ändock... Kan bli kul att se nästa vecka när vanliga skall rita in på samma ställe som är kluddat nu...., men det blir väl bara att rita ngn cm under

v 37 - Ella är väntad 4 maj =)
  • MallaMojs

CaMi...ok, hihi

Sorry, fick ett utbrott bara... Jag har aldrig vägt såhär mycket och när man vet att det bara kommer bli "värre" så måste man få skrika lite Men såklart så ska jag komma igång med träningen igen sen efteråt...då blir det nog spinning å aerobics igen, som jag trivs bättre med än gymmet. Eller vi får väl se!!

Jag njuter ju så gått det går, själva grejjen är att jag äter inte sååå mycket godis å sånt, iaf inte mer än innan...så jag tror att det mesta beror på de två i magen, så det så!!

Hmm, nu börjar det bli dax för sängen och House... tack för att ni "lyssnar" på mitt gnäll

Tvillingtjejjer **vecka 26**
  • pucken

cami
    de har lite allt möjligt vad jag förstått. styrketräning, spinning och lite olika träningspass. det verkar jättebra, och ligger 5 min härifrån, men jag har för mig att det var rätt dyrt.

• pucken

här inne får man gnälla hur mycket man vill! det är det vi finns till för

• Melisabeth

sicken tur pucken.. jag lär fortsätta ta er på orden för det =P

Hur gick det med brallorna då?

v 37 - Ella är väntad 4 maj =)
  • CaMi

pucken: Men om man gillar det brukar det bli väl investerade pengar!

Jag jobbar på simhallen och där finns Nautilus så jag brukar träna där. Och på Korpens stepup pass. Men nu har det inte blivit nåt sedan jag blev gravid. Mådde nämligen så dåligt i början och sen var jag för stor och klumpig och orkeslös och nu har jag inte haft tid i och med Alvar! *undanflykter*

• MallaMojs

Jag ääälskar Friskis&Svettis men jag väntar på att de ska bygga en sån där fin anläggning som de har i stan härhemma... Annars så har jag tränat på Nautilus i ett par år, men gym är liksom inte min grej riktigt...

Tvillingtjejjer **vecka 26**
  • Sorragorn

Hej hej!! Nu tittar jag in lite.. ny här! Jag är född 85 och har en dotter som är 9½ mån. Det diskuteras vikt här ser jag Jag gick upp 8-9 kilo men efter förlossningen gick jag upp desto mer *konstigt* jahopp.. hur många barn har ni?

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)