• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Småtokig

nej nu måste jag lägga mig i sängen och ge min lille gnälliga son lite mat och sedan sova lite..
    Sov gott tjejer

• pucken

god natt tokig! sov gott =)

fru
    micke är på. ta en m och en 86/92!

• Melisabeth

tokig.. som sagt, hoppas går ju. och jag ska ju.. frågan är bara när =)

Nu skall jag också sova =)

Nattis =)

v 36 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

halleluja! micke är klar med sitt spel, nu ska vi soooova! och kanske nyttja lite gummin innan dess gummi är ju inte 100% säkert, så om vi pippar tillräckligt många gånger måste jag ju råka bli gravid till slut *skämtar*

• pucken

usch 1 april idag. bäst att hålla sig borta från mickes släkt då

• Melisabeth

Pucken - haha sicken logik du kör med =)
    Funkade det? =)

• MallaMojs

Jag känner mig fan bakis idag Var på inflyttningsfest igår (och jag var absolut ingen mittpunkt, eller snyggast - mer tråkigast på festen) och vi kom hem efter klockan 1

Tvillingtjejjer **vecka 25**
  • Melisabeth

Malla  - jag tror inte du var tristast på festen.... Är man gravid förstår folk att man inte är en gummiboll oftast... och andra som borde vara det är långt mkt tristare =)

Här gick grabbsen och lade sig vid 2 någonting... så det var visst en allmänt sen kväll =)

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)