• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • pucken

fru
    mm det är speciellt den jag tänkte på

• Allies

pucken - Seriöst vet jag inte. Ibland säger han att jag måste göra abort och ibland låter det som om han skulle acceptera det. Men jag har sagt till honom att om det skulle råka bli något kommer jag aldrig att göra abort, och han fortsätter ju att köra avbrytet. Men han säger att han har stenkoll så.

Gud vad duktig du är som klarade av det Sambon säger att om jag skulle börja plugga kanske vi kunde skaffa barn under tiden men kom sedan fram till att det inte skulle gå ekonomiskt eftersom man får det låg FP som student.

• Melisabeth

Jag gillade gåsen eller vad det var =)
    Skall inte sno dock.. har så mkt som behöver sys redan, så måste få undan lite =)

v 36 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Fru Indosaurie

stenkoll? låter inte som att han vet att det kan slinka igenom spermier innan han kommer.
    Alltså kan man bli gravid även fast han kommer utanför..
    Låter som nollkoll tycker jag Räcka ut tungan

• Småtokig

god kväll..

Måste få skryta lite.. Köpte nya jeans igår i strl 44 jag som hade strl 46 när jag blev med Albin..

• Fru Indosaurie

förresten så fanns det en brio åkpåse i sånt där fuskfårskinn idag på en loppis, såg inte direkt sliten ut (inte alls) och 30 kr skulle dom ha
    BLÅ såklart

• pucken

allies
    alltså, han får ju vara beredd på att avbrutet inte är världens säkraste metod.

vi har klarat ekonomin jättebra, har inte varit problem alls. men vi är rätt snåla av oss och tråkiga. ingen av oss dricker, så vi går aldrig ut tex.

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)