• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • pucken

fru
    gud va bra! hjälp, fast annars hade jag tagit en i 74 =) vet inte ens om ungen växer i en 86 till sommaren. men de där molnkläderna måste ändå ligga på topplistan?

• Fru Indosaurie

puck
    Dom är tighta i modellen så 74 skulle jag inte rekommendera er att ta.

Det här låg på topplistan när vi hade säljmöte i mitten av mars:

1.      Medaljong                                                          5226 st per 12/3

2.      Medaljong mamma                                          

3.      Moln                                             

4.      Traktor                                                               

5.      Frotté grön                                                        

6.      Ränder turkos/vit                         

7.      Frottébyxa                                                         

8.      Många pirater isblå                                          

9.      Pirathatt           

10. Fotbollar khaki                          

• pucken

åh jag längtar efter min roooosa medaljong! hihi den ska jag strosa runt i, vara mammaledig och käka glass *drömmer* märks det att jag fortfarande hoppas på att micke får jobb?

• pucken

mel
    mmm *drömmer ännu mer* och på onsdag ska jag snacka med min lärare, ska samla mod innan bara.

• Melisabeth

Jag drömmer om att komma i kläder alls jag =)
    testade mina vanliga jeans... jo visst, gick bra ändå tills det skulle knäppas... gick inte ens att knäppa under magen =/
    Och det lär väl inte bli lättare nu heller, nu skall väl magen börja sätta sig och sjunka och ha sig.. så den går ännu mer ut från kroppen... Men det blir nog rätt skönt för andningen iaf =)
    Kläder får man tänka på sedan =)

v 36 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

mel
    tänk inte på att du inte kan shoppa kläder nu, det är nästan inget snyggt mode alls!

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)