• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • pucken

fru
    mäh! var ligger den loppisen? jag vill ha en snygga blå briopåse för 30 spänn!

småtokig
    grattis! visst är det kul att köpa kläder i mindre storlek än vanligt? =)

• Melisabeth

Fru - nej det trodde jag inte =)
    Anledningen var att jag tvättade igår.. och var ju tvungen att ha brallor när vi skulle in till sjukan.. så i ett "desperat" försök så tänkte jag att de kanske funkade om man satte band i knapphålet typ... men hittade inget att fästa med, så det fick bli halvblöta/halvtorra jympabrallor istället =)

v 36 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

fru
    när har de öppet? du känner inte för att smita in och köpa loss den vi ska ju ändå hämta kläder sen *blink blink*

• Fru Indosaurie

puck
    klart jag kan!
    Om du är säker på att du vill ha den så
    Kan kika imorrn om den finns kvar, det är sista dagen imorrn, privatpersoner som hyr gårdslokalen..

• pucken

fru
    klart jag är säker den vi har är lite sliten i botten, så det kan vara värt 30 spänn att få en som är i bättre skick.

det är en seconhand i handen som ska byta lokal, och de har också en massa rabatt typ. men jag glömmer att gå dit hela tiden!

• Fru Indosaurie

Då så, jag kollar imorrn.
    Så mkt skit folk säljer alltså, jag blir helt stum, jag skulle ha slängt 98% av allt som fanns där.

• Melisabeth

tokig - åhh jag hoppas jag kan göra dig sällskap i att kunna ha 44 sedan.. drömma går ju iaf =)

v 36 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

ja blä, lions säljer en massa läskiga saker i centrum! vill kräkas ibland när jag är där. samma med alla gamla leksaker på bvc.

imorgon måste jag ringa mamma och fråga om hon har kvar våra gamla barngardiner. vet att vi hade skitcoola med typ fragglarna på eller nåt.

• Småtokig

Puck
    Det var superskönt att köpa ett par byxor i en mindre storlek än tidigare.

Mel
    Du kommer absolut göra mig sällskap, jag förväntar mig inget annat

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)