• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • pucken

usch vi var också på inflyttningsfest när jag var gravid. det var helt värdelöst! jag satt och sov i soffan typ, och de andra vrålade och var fulla.

vi ska grilla idaG med mickes kompisar, vid en bangolf i brandbergen. sugen att hänga på malla

och mel, det funkade inte =( bidde inget rajtantajtan igåg. jag somnade!

• MallaMojs

Ja, men jag tycker det är så trist när ingen pratar med en för att man inte är i samma form som de... Alla frågade om det är två (fast de  visste det redan) och om vi hade några namn än - en tjej som jobbade som förskolelärare och hade en del intressanta åsikter, men sen återgick hon till porrdiskussionen med sin fulla bordsgranne.

Vi gick ju ut klockan 23, till en lokal pub och karaoke - det var bara vi där. Jag brukar tycka det är superskoj att lyssna på alla som sjunger men alla var sååå dåliga igår och bebbarna blev väl hörselskadade på kuppen (är det farligt med höga ljud?)...*suck* Magnus var full och idag kommer han ligga å gnälla hela dagen...

pucken...ska ni grilla där? Skumt ställe... Jag bestämde just med en kompis, som är barnvakt till tre kids, att vi ska till Tyresta By och grilla korv

Tvillingtjejjer **vecka 25**
  • pucken

malla
    höga ljud ska inte vara farligt, inte så länge bebisarna är i magen. det har ju superbra ljudisolering!

ja, mickes kompis pappa är chef där eller nåt, så vi samlas där och grillar varje år =) och spelar golf förstås! inte jag, för jag är skitdålig och dålig förlorare.

• Fru Indosaurie

malla
    det är inte farligt med höga ljud i magen, dom ligger så skyddat.
    det högsta ljudet dom upplever är när din mage kurrar, det kan låta så högt som en livligt trafikerad gata.

• MallaMojs

Aha, det var väl se jag trodde - med de kickade som fan emellanåt - ogillar väl falsksång lika mycket som mamma sin

• pucken

fan jag kan inte bestämma om jag ska ha meandi-kläderna idag, eller om jag ska ta jeans. vi ska gå till handen och jag vill inte slita ut knickersen! har så breda lår så de gnider mot varandra, lär ju ha hål på brallorna direkt.

• MallaMojs

är det inte kallt för knickers idag? å du har ju inte alls breda NÅGONTING

• pucken

jo men låren skaver, faktiskt. brukar bara ha skräpkläder på mig när vi ska promenera

det är liiiite kyligt kanske, men jag är så varm av mig. jag är mickes privata värmeelement får upp värmen hur snabbt som helst!

• pucken

fast jag pallar inte raka benen, så det blir jeans

• MallaMojs

pucken...hihi, jag är också den varma härhemma

Jag fick jättefina knickers av min syrra, som hon beställt från H&M...de var jättesköna men man måååste ju raka benen

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)