• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • pucken

det är inte temperaturen som avskräcker, bara rakningen

• MallaMojs

Haha

Tvillingtjejjer **vecka 25**
  • pucken

nu ska vi bege oss! ska kika på babyland innan grillningen. vi ses!

• Melisabeth

Vad ni har hunnit mendans jag fått sitta hör och vänta på datorn...

Grilla är trevligt, får da det istället för rajtantajtan pucken =)

Har ni namnförslag Malla?

v 36 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Kickan 84

Vi ska också grilla, bara mannen vaknar någon gång! Buhuuu, men han jobbade hela natten så han får faktiskt sova lääääänge!

Vi har bestämt oss för att utesluta den röda basfärgen helt på vagnen, känns bra att man är ett steg närmare att veta vad man vill!

Vilda bebin bor i min mage! ♥
  • Melisabeth

JA alltid något =)
    Och jag tycker det låter som ett bra förslag

Tänkte försöka fixa mönster på klänning till Ella att ha på syrrans bröllop... tänkte om man gör det lite stort så kan man bara minska sedan, när man vet mer hur stor hon är... men lättare att ha gjort något innan iaf =)
    Men får väl se hur det blir med det.. karlarna har snott bordet så jag får kravla på golvet isf... och det är ju ingen höjdare

• Kickan 84

Vi kör på sandbas istället, går ju att kombinera både neutralt och färgglatt! Frågan är vilka olika toppklädslar vi ska ha, ska ha två har vi sagt!

• Melisabeth

Jo precis, kan man kombinera som man vill ju... men en färggrann och en neutralare topp då kanske.. så ni kan flexa mellan "se på mig" och "smälta in" stuket =)

• Kickan 84

Mel: Jo, den bruna toppen är ju rätt neutral, dessutom skitsnygg i höst skulle jag tro! Men sen då...

Kan tänka mig den rosa om det är en tjej, och gillar den orange... älskar ju annars rött, men vet inte om det känns helt rätt med sandbas? Bilder finns i min blogg!

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)