• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Melisabeth

Får knata in och kolla då.... =)

Men du var ju säker på att det inte var en tjej

v 36 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Kickan 84

Haha, jo jag är det... tror pojke, men inte Magnus av någon anledning...

Vilda bebin bor i min mage! ♥
  • Melisabeth

Den bruna var ju både neutral och fin =)

När det gäller färg så är jag helt klart mest för röd =)

Tycker inte varken rosa eller orange är något hit.. lite för skikiga för min smak =)
    Och rött är ju utmärkt på både flicka och pojke.. (om man nu skall könsindela färger)

• Kickan 84

Mel: Hihi, tycker sand/röd känns lite skum på något vis, jag vet inte, något jag inte kommer överens med helt och hållet... morr!!

Haha, jag gillar färgglatt, färgglatt, så jag gillar både rosa och orange!

• Melisabeth

Ja du.. kanske kommer det som genom ett trollslag en dag =)

Jag gillar också färgglatt, absolut.. annats skulle vi ju inte haft vinrött sovrum liksom =)
    Men vissa färger gillar jag mindre.. och dit hör både orange och rosa... MEN - det är ju inte jag som skall ha och trivas med det så det kvittar ju lyckligtvis =)

• Kickan 84

hihi!

alltså inte mkt rosa till Ella?

• Melisabeth

Nej vi försöker undvika det... men hon har faktiskt en del rosa.. men vi försöker inte medvetet leta efter rosa iaf =)
    Det mesta rosa som hon har är kläder i lite större storlekar, som är köpta på rean, och var så billiga att det är skit samma att de är rosa..... Alltså, betalar itnte fullpris för rosa saker, men för rätt pris funkar även rosa =)

• Kickan 84

Åh vad jag vill veta vad som gömmer sig i min mage, NUUU! Vissa BM säger och andra inte på rutin UL här tydligen, mooorr! Men vi bokar ändå ett senare, för att veta säkrare...
  • Melisabeth

Jag vill också veta, säkert =)
    Det känns ju verkligen som att det är en Ella... men vad paff man skulle bli om det inte var det =)

• Kickan 84

Haha, ja herregud!

Jag vill veta eftersom jag är så säker på att det är en grabb, kommer det ut en tjej så kommer jag tro någon skojjar med mig liksom!

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)