• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Melisabeth

Ja det där tycks ju vara väldigt olika.... tror inte man skall räkna med något, så blir man inte besviken.... =)

v 36 - Ella är väntad 4 maj =)
  • MallaMojs

Nu är jag hemma...fy f*n vad skönt med frisk luft - varit ute sedan innan 12 och promenerad, lekt och grillat korv... MYYYS

Nu är jag dock heeelt slut, har ont i revbenet igen, för att inte tala om fötterna och svank Hihi...

Tvillingtjejjer **vecka 25**
  • MallaMojs

Ja, superskönt!!

Någon som har middagstips?

• Melisabeth

Oj sicken svår fråga.... nej antagligen inte... A är iväg och jobbas så blir nog ingen här.. Och fantasin är inte på topp tyvärr =)

• MallaMojs

Ja, jag har slut på fantasi så det blir väl köpmat som alltid när jag inte kommer på något... *suck*

• Melisabeth

Jag är sugen på typ kinamat.... =)
    Men det kan man u glömma idag iaf

• pucken

äntligen hemma från grillningen. var bara ett gäng surpuppor så jag drog direkt efter att vi ätit. pallar inte med folk som gnäller så där. vi var 4 stycken som varit på ica och handlat mat, till 19 pers. INGEN sa hur mycket vi behövde eller vad de ville ha, och självklart hade vi handlat både fel och för lite. fan, handla själva isf jävla muppar!

tur att vi hittade coola födelsedagspresenter till agge =) köpte en bobbycar och en husvagn till kommer han ha skitkul med i sommar!

• Melisabeth

trist med surpuppor =(

Husvagn.. jisses, finns sånt också =)

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)