• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • pucken

tydligen husvagnen är skithäftig, verkligen. man kan öppna den tom.

• pucken

kan fota lådorna sen, när micke kommer hem. han ville sitta kvar ett tag till där borta.

vad är för slags klänning du tänkt att ella ska ha förresten?

• Melisabeth

bra fråga.. men jag tänkte typ "omlott" så det inte behöver dras över huvudet eller nått sånt, utan går lätt att öppna, och såpass vidd och kort att  hon kan röra på benen iaf.... Men får väl se om det går/blir något.. har inte fått gjort ngt ännu så =)

v 36 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

hmm borde inte vara SÅ svårt att göra. fråga letw när hon tittar in, hon är ju expert!

jag vill också sy. skit att micke inte fick jobbet, då hade jag troligtvis tagit ledigt från skolhelvetet.

• Melisabeth

Jo, men hon är ju uppe i det blå, eller någon annanstans

Har en klänning som är typ sådan fast i storlekar större, så jag tänkte man kan ju liksom rita av den och sedan minska så den blir lagom stor.. borde funka, om man bara kommer ihåg detaljer och sånt =)

• pucken

fru
    kan du inte fota så jag får se hur fiiiin den är!

mel
    ja det borde ju gå. du får be mamsen om hjälp annars

• Melisabeth

Haha, jo jag får vällan göra det.. hon hade ju redan klippt ut sin klänning iaf... vet inte om hon sytt ännu =)
    Sen antar jag att hon skulle göra ungarnas också, så hon lär väl ha att göra.. men Ellas bör ju inte vara svår att göra, och är absolut inte stor, så det går nog bra.... Hoppas på att få symaskinen nästa helg om vi kommer iväg ner =)

• pucken

åh jag vill sy tänk om man inte var så störd och bestämt skulle plugga den här sketna terminen! *skyller mig själv*

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)