• Svar på tråden Roliga felsägningar 2!
  • mamma till 2

Shit vad jag har garvat

En kompis till mig kollade på en dokumentär om kungen eller nåt sånt, inte en felsägning kanske men ibland får man kanske tänka på hur det man säger kan tolkas..

- och som den kung han är så vill han ju ha en GOLDEN SHOWER!

han menade väl då ett lyxigt badrum eller så men så tolkar inte jag det

• mamma till 2

Shit vad jag har garvat

En kompis till mig kollade på en dokumentär om kungen eller nåt sånt, inte en felsägning kanske men ibland får man kanske tänka på hur det man säger kan tolkas..

• mamma till 2

Shit vad jag har garvat

• pajas01

satt på jobbet å hade precis pratat i kom-radion då de ringer..

(kan ju tillägga att på den radion så har vi lite annorlunda namn inte våra egna vet inte varför..även löjliga ordfraser kan glida ur och ah de gjorde det denna gång hehe..)

så jag lyfte ialla fall på den ringande telefonen å svara flisa lisas brandstation här kom....
    de blir helt tyst och då inser jag vad jag gjort.. ah oj ööh hej hej.. hon i andra ändan skrattar gott och ah fick höra detta hela dagen sen (de va jobbarkompisens fru..!!)

• Skeppet

När jag täffade min sambo Martin var det en Johan som presenterade oss för varandra. Johan och jag delade korridor. Själv har jag aldrig varit ihop med någon som heter Johan, men började av misstag att kalla min nya kärlek Martin för just Johan. Det var så jävla pinsamt ett flertal gånger och kulmen på det hela vara när jag svarade i telefonen hos Martin:

- Hej det är Karin hos Johan, jag menar Martin! (Tystnad...)

Jag hade sån jävla tur att det var min mMamma som sökte mig innan mobiltelefonen hade gjort intåg i mitt liv.

Puh! Som tur var var Martin i duschen.

• Dieselmom
    Angelinas mamma skrev 2007-05-24 03:21:20 följande:
    Gissa vad "Santus" och "Ponna" är för namn.......Sanna och Pontus!
    My opinions may have changed, but not the fact that I am right.
  • Headrush

Igår skulle jag säga till min man att jag ville se The Departed, i stället sa jag att jag ville se den dära The Department

• sladdmamman

idag på jobb frågade en kollega vad jag drack för te - det visste jag inte men att det var med röda bör. jaha, sa hon, du menar blåbärste gissa om alla vred sig....

• xxJessikaxx

Min dåvarande kille ville ha en bricka på en restaurang till maten när vi va i Amerika och hasplar ur sig "Can I have a brick for my food?"
    "Kan jag få en tegelsten till min mat?"

Svar på tråden Roliga felsägningar 2!