• Misery

nya modifast tråden

hej hopp startar en ny modifast tråd då den gamla stängde....hoppas någon vill hänga på...
    för mig rullar d på i alla fall.....

• Svar på tråden nya modifast tråden
  • The Arrow

Misery - ja, i och för sig minns jag att det var så när några kompisar "bantade" för några år sedan. En av dem som vägde mest från början gick också ner mest per vecka. Det var väl en större chock för hennes kropp.

Hoppas jag ganska snart kan se resultatet på vågen och känna det i kläderna =)

Skulle vara kul att höra hur det går för fler här, men det kanske inte är så många som äter modifast just nu? =)

• The Arrow

Och sen förstår jag såklart om inte alla sitter inne vid datorn en så här fin dag =)

• Valkyriia

Jag äter inte för tillfället, men ska snart börja igen (Gravid så då bantar jag inte) Men innan jag blev gravid så gick jag ner över 10kilo på 1½månad.. Och det kändes på kläder och syntes, och då e jag inte mkt överviktig.. Men de första tv åveckorna var det osm jag gick ner som mest.. Sen så började jag få sug efter att få tugga (de hade inte bars då) så jag bytade ut en påse om dagen mot ett par riskakor/knäckebröd.. Annars hade jag aldrig klarat det.. Ibland när jag kände för omväxling så köpte jag en "varma koppen" en sån påse innehåller lika mkt kalorier som en påse modifast.. ;) (Jag orkade inte kolla kolhydrater/protein osv..kalorier e det osm jag räknade) ;P

• The Arrow

Valkyriia -

Bra tips det där men varma koppen, kanske om det krisar kan jag pröva det, men jag hoppas jag tycker att jag kan dricka modifast ett bra tag... =)

• Strana

hej! tänkte börja med modifast när ja slutat amma. men har en lite fråga.
    är det ok att dricka kaffe med lite mjölk under första veckorn eller förstör det effekten?

• The Arrow

Strana - nu är jag rätt nu själv, men om man ska köra helkur, så att säga, så sägs det att kalorifri dryck är okej (alltså kaffe), men ingen mjölk då... =)

Vet inte hur mycket det kan förstöra effekten, dock, om du skulle vilja unna dig lite mjölk i kaffet.

Lycka till! =)

• The Arrow

*jag är rätt NY skulle det stå =)

• Valkyriia

Fast å andra sidan så kan man ju köpa modifast med kaffesmak ;) (Själv tycker jag den e vidrig men ändå) ;P

• Misery

nu går jag här o väntar på nya kartonger o hoppas jag får dem snart ....i går fuskade jag åt smågodis usch o fy på mig ......men nya tag i dag ....hur går d för er andra...

Svar på tråden nya modifast tråden