nya modifast tråden
hej hopp startar en ny modifast tråd då den gamla stängde....hoppas någon vill hänga på...
för mig rullar d på i alla fall.....
hej hopp startar en ny modifast tråd då den gamla stängde....hoppas någon vill hänga på...
för mig rullar d på i alla fall.....
Nu har det gått en vecka och vågen visar minus 5 kg, så nu kan det helt enkelt inte bara vara "vatten" längre! =) Yes!
Nu är det bara att fortsätta kämpa så att verkligen 5 kg håller sig borta, och förhoppningsvis fortsätta nedåt =)
Misery - Jag förstår att det kan kännas värdelöst, men tänk som du skrev innan, det är bara att ta nya tag =)
Ha en fin lördag!
hm hur kunde d bli ett tomt inlägg...som jag skrev innan att vad duktig du är som har tappat fem kilo första veckan hoppas d förtsätter så oxå.
Misery - Tack! Jag hoppas jag kan låta bli den smarriga ostmackan ett bra tag till (är vääldigt sugen just nu! suck...).
Men som sagt så ska man inte få panik då vågen plötsligt slutar att
dala neråt i samma takt som den gjorde från första början... För kilona
rasar saktare o saktare för varje vecka... O det är även normalt att ha
en "0-vecka", då man inte tappar nåt o sen kommer igång igen...
O kom ihåg att kilona inte är allt!
Då ni börjar med kuren, mät då hela kroppen med måttband:
Stirra er INTE blinda på kilona (!!!),
Det är inte dom som avgör om ni lyckas!
Lycka till alla!
phernilla - tack för att du "piggar upp tråden lite"
med bra påminnelser om tips
Apropå funlight - jag har förstått det så att det är okej ur Modifast-synpunkt att dricka det i måttlig mängd, alltså att funlighten räknas som kalorifri dryck - men det kanske den inte gör?
Ur rent näringsmässigt perspektiv är ju dock funlight inte så bra alls, med tanke på just aspartamet.
Kan funlight alltså "förstöra" lite för mig när jag modifastar?
O-veckan/or är man ju bekant med, kroppens vägar äro outgrundliga