• Misery

nya modifast tråden

hej hopp startar en ny modifast tråd då den gamla stängde....hoppas någon vill hänga på...
    för mig rullar d på i alla fall.....

• Svar på tråden nya modifast tråden
  • mimmi14

hejsan, hur går det för er tjejer? själv så står det så stilla ska ha mens och har så mycket vatten i kroppen och är så hungrig hela tiden. blir galen hur gör ni tar ni en extra påse eller vad? ska ringa till obesitasavd imorgon och höra för snart så äter jag och det vill jag inte.

• The Arrow

Jag går också och väntar på kartonger, efter ert tips om att man kan spara pengar genom att beställa på nätet =)

Jag tror jag sparade 150 spänn jämfört med apotekets priser, beställde 5 paket =)

Kilona sjunker stadigt =)

mimmi14 - Ja, ring dom! Dom borde vara vana och veta bra råd

• mimmi14

ska till obesitas på tisdag och väga mig, men känns inte så kul när man är så svullen ska ringa till min sköterska imorgon se vad hon säjer. behöver verkligen stöd nu. har beställt en ny omgång kartonger får se när dom kommer.

• The Arrow

Kan ju i och för sig dela med mig lite:

Jag är i och för sig bara inne på tredje dagen, och det går bra hittills.

Jag "fuskar" med äpplen, morötter och funlight, annars hade det nog inte gått.

Och sen så kan jag inte heller äta Modifast till lunch just nu, så där äter jag en lunch som motsvarar 2 påsar i kalorier.

Modifast till frukost och middag =)

• mimmi14

jag går på obesitasmottagningen på sahlgrenska och jag ska enbart äta modifast i 12 veckor började den 25 april så det är några veckor kvar till jag får börja tugga. det har gått superbra ända fram till nu har pcos så jag har mens 1-2 gånger om året så jag vill inte ha det just nu.

• Misery

jag är inne på dag femton i dag o d går sådär...har fuskat med godis en dag men e lite sur för vågen rör ju inte på sig som jag vill.....

• mimmi14

här känns det mycket bättre har nästan gått ner allt vatten jag har samlat på mig dom sista dagarna.

• Misery

och jag kunde inte låta bli att köpa smågodis i dag igen vet inte vad jag håller på med d som har gått så bra för mig....men säger väl som förut att jag tar nya tag i morgon igen....

• The Arrow

Idag fick har jag provat kaffesmaken - och den var ju jättegod!

Jag var lite rädd att den inte skulle var god.

Nu har jag provat och gillat de tre smakerna vanilj, kaffe och choklad och gillat alla - skönt att kunna variera! =)

• Misery

fy sjutton för mig går d åt fanders alldeles....köpte chips o dip hörde hur d ropade åt mig i chipshyllan så jag kunde inte motstå....så just nu känns d värdelöst men får skärpa mig nu annars kommer jag aldrig att gå ner som jag vill....

Svar på tråden nya modifast tråden