nya modifast tråden
hej hopp startar en ny modifast tråd då den gamla stängde....hoppas någon vill hänga på...
för mig rullar d på i alla fall.....
hej hopp startar en ny modifast tråd då den gamla stängde....hoppas någon vill hänga på...
för mig rullar d på i alla fall.....
hej hopp..jag tappade 4 kilo första veckan så jag är nöjd o den här gången går d bra oxå d enda jag fuskar med är äpplen d tar jag så fort jag är sugen på något....
tjoo ingen annan som dricker modifast just nu eller är d bara jag....stor frest i dag när syrran o dottern ville äta på macdonalds ....jag tittade på o åt ingenting....duktig e jag hi hi....
Hej alla! Nu har jag, tack vare hint från Misery, hittat till denna tråd =)
Kan man se äpplen och funlight som fusk?
The Arrow nää d e nog egentligen inte fusk fast risken e väl att man börjat äta när man väl börjat tugga....funlight e ju rätt sött så man kanske blir sugen på godis fast d e nog väldigt olika hur man reagerar...
nu e d snart dags för lördagsgodis för barnen...inte bra d inte jag som älskar godis...
Misery - Va jobbigt med någon som äter gott bredvid en...!
Min sambo kommer säkert att äta ett och annat gott under den här tiden jag kör... ser inte fram emot det...
Misery - Ja, det finns väl en risk att man blir sugen på nåt annat att tugga, och sedan äter man större mängd av det osv i och för sig.
Jag måste bara fråga =)
Det står på påsarna, att man ska vispa eller blanda hårt och så, och sen står det ungefär: att man ska dricka direkt, men så står det lite längre ner ungefär "cream" och att man då ska låta det stå ett tag = blir det tjockare då och lite trevligare konsistens?
jag skakar dem bara i shakern så jag vet inte nå om d andra
Hur går det för er andra? Kanske någon ny som vill dela med sig om hur det går med modifasten?
Jag har aldrig provat modifast förut, men jag började igår kväll, så nu hoppas jag på det bästa (att jag inte slarvar...=)...). Jag har hittills provat vaniljen och chokladen, och kan tycka att vaniljen är lite väl söt, men båda är helt okej =)
Jag vägde mig imorse och vågen visade -1,4, men jag förstår att det kan vara mycket vatten? Jag drack ändå rätt mycket vatten igår och imorse?
Ungefär när kan man säga att man kan börja lita på vad vågen visar för minus?
Lycka till alla!
i början så går man väl ner bara vatten men sen rasar kilona av bara farten men d e väldigt olika hur mkt man tappar i kilon desto mer man väger ju mer går man ner...