• Misery

nya modifast tråden

hej hopp startar en ny modifast tråd då den gamla stängde....hoppas någon vill hänga på...
    för mig rullar d på i alla fall.....

• Svar på tråden nya modifast tråden
  • anneliesb

Måste kolla så ja har påsar kvar från förra gången, ska höra med en vänninna, om ja ev kan få hennes gamla.

• The Arrow

Sådärja, nu hr jag kommit in på den 12:e dagen i räkningen för mig. Det har inte hänt ett jota sedan dag 8, men jag tänker inte ge upp

Får se hur mycket jag kommer kunna vara på FL de närmsta dagarna: imorse när jag skulle börja dagens vattenintag så tog jag i ordentligt och tog det största glaset vi har, ungefär på 4-5 dl. Satte mig vid datorn, telefonen ringer, jag reser mig för att svara - välter det nästan fulla glaset över hela tangenbordet och skärmen... Datorn är nu totaldöd

(är hos en kompis och dennes dator just nu för att ens kunna kolla mailen)

Ja, vad kan man göra förutom att skratta åt eländet?

• anneliesb

Nä, va hemskt! Den dator vi har nu har killen köpt, skulle DÖ om nåt sånt hände.

• anneliesb

Hur länge kan man köra med Modifast?
    Nutrilett kan man bara köra 2 v, enl bipacksedeln.

• AMA68

Arrow: Det är jobbigt med ignoranta och icke stöttande vänner och familjemedlemmar.
    Jag är uppenbarligen lyckligt lottad?

Anneliseb: Tror det står tre veckor på Modifast?
    Kolla deras hemsida för säkerhets skull vettja.
    shop.modifast.net

• anneliesb

Man ska äta renkur i 2 v å sen blanda med måltider. Typ som Nutrilett då.

• anneliesb

Hur mkt tjänar man på å beställa från hemsidan?

• AMA68

Ett paket på Apoteket kostar 134:- och från webben 95:-.
    Tillkommer faktureringsavgift om 45:- som man då får slå ut på antalet paket man beställer.
    Jag som kör sjukvårdsövervakad kur i 14 veckor beställer så klart 15 pkt i stöten.

• anneliesb

Fiffigt! Så du får köra så länge när de kollar upp dej hela tiden. Hur ofta måste du träffa nån å vilka prover tas?

• AMA68

De tar "alla" prover i princip; blodvärden, -tryck, -fetter, -socker osv innan man ens får börja.
    Går varannan vecka nu i början sen blir det glesare.
    Går även hos dietist med KBT-inriktning parallellt så det är ett evigt springande.

Svar på tråden nya modifast tråden