• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Yoyna

Cia, frila å Thulan: Att sitta vak/vara med när någon dör eller ta hand om någon som gått bort är något väldigt speciellt och alla dödsfall känns olika. Det jag försöker tänka är att det iaf är bra om personen slipper ha ont eller vara ensam. Att ta hand om anhöriga är inte heller lätt alla gånger. Men jag försöker tänka att jag bara ska göra så gott jag kan och vara en medmänniska, det handlar oftast inte om att "säga rätt saker", utan bara att finnas till. Men jag säger som dig frila, en del människor kommer jag nog minnas resten av mitt liv!

Ska nog kika på melodifestivalskvalet har jag tänkt, och nu ser jag på klockan att det börjat!!!

• Skrutt 83

Åhh satt och kollade på emmaljungas hemsida, vad sugen man blir på att köpa vagn. Man tröttnar aldrig på att kolla på vagnar..

• enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-05-10 22:11:26 följande:
    Lusse: Vad har du för planer för kvällen då?
    Jaså du spanar på vagnar på kvällskvisten...hittar du några?

Hmm no plans, bara sitta här i min ensamhet och väääänta på att sambon ska komma hem...*hatar att sova ensam* Han slutar 06:00 imorgon
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Skrutt 83

Jo jag gör ju det, ja kikade på city crossen igen och insett att den faktiskt har allt jag söker. Den är som edgen men smidigare. Har ju velat fram och tillbaka när det gäller kombi och duo men alltid kännt mer för duon. Det som känndes bra m kombin är ju att man kan ta m liften in om bebben har somnat i vagnen och man ska in och fika tex. I city crossen kan man ju köpa en duolift å citykorg så kan man ju ha liften om man vet att man ska iväg på sånt så det är smidigt att kunna lyfta med sig... Sen är det ju det här med färg bara, inte lätt! =)

• enlitenbitkaka

Men vettu en sak Skrutt.....Citykorgen har handtag på sidorna och ska du inte gå några mil med den går den faktiskt helt utmärkt att bära

Såg två mammor på promenad förut...både körde CityCross, dne ena med duolift, den andra med CityKorg och den är verkligen jättefin! Tror det är ett kanonköp...!!
    Ang. färg så skulle jag ta en roligare färg på korgen med en mer neutral på sittdelen. Vill man ha vagnen även till nästa barn så är ju neutralt bäst och sen så kan man ju köpa korgen separat sen

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Cia80

Skrutt,
    Ja, det är jobbigt. Men samtidigt är det ju ett tecken på att man är mänsklig.

lusse,
    Jag väntar också på sambon. Han kommer hem imorgon eftermiddag men just nu känns det som en evighet.

• Skrutt 83

Åhh vad kul! Jaha, vad fyndigt! Det är ju toppen, så slipper man väcka liten.. Ja jag tycker den är så fin den vagnen! Jag älskar ju jungle pink men den är ju tyvärr inte så neutral (jag vill ju inte kolla kön i förtid å så vill man ju kunna ha samma till nr 2 också)jungle lime är ju häftigt och neutral så kanske den på citykorgen. Som sittdel kanske jungle eller copper! Java är rätt fin också! Hur går det för dig då? Fortfarande mest sugen på buggan? Såg en UJ idag, den var fin.

Hur tror du det är med de punkteringsfria hjulen på city crossen? Är de sånna som låter mkt också? Hade nästan hellre haft lufthjul känns mjukare på ngt sätt...

• Skrutt 83

Lusse: Oj inge kul att behöva utan sambon kan jag tänka mig.. Så det blir en sen kväll på FL då?

Cia: Tur att veckorna går snabbt, snart kommer sambon hem igen. Hemma till sön eller mån?