• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • enlitenbitkaka

Hej Cia!
    Usch 5:30 lär inge skoj
    Har du haft för dig fr skoj hittils idag då?

Cia80 skrev 2007-05-18 22:13:37 följande:
    lusse,Jag är här. En liten stund till ialla fall. Ska upp 5.30 imorgon bitti så jag kan inte vara vaken alltför länge.
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Cia80

lusse,
    Vi var och tittade på bil, sen hade jag golflektion och efter det gick vi en golfrunda.
    Gick bättre än sist, så det är ju positivt. Men jag har mycket kvar att träna.

• enlitenbitkaka

Vad roligt att det går bra! Märker sambon några förbättringar i ditt spel då? Roliggt med bil....tjatar på pappa så han får tummen ur och fixar min så jag kan sälja den. Vad blir det för någon, har ni bestämt er?

Cia80 skrev 2007-05-18 22:19:53 följande:
    lusse,Vi var och tittade på bil, sen hade jag golflektion och efter det gick vi en golfrunda.Gick bättre än sist, så det är ju positivt. Men jag har mycket kvar att träna.
  • Frila2

Vi kommer vara hemma hos mamma och pappa. Det är svårt för Malin att vara hos oss eftersom hon inte har eget rum där. Hon är lugnare hemma. Sedan är det ju så att varken sambon eller jag har körkort och Malin fixar inte riktigt buss så vi kan inte åka någonstans. Men det får gå.

Har inte hört talas om Elis i Taserud men då förstår jag varför du inte väljer det namnet. Här i gbg kan man ju inte döpa någon till Karl, Ada, Osborn mm. Sedan vet vi ju att "alla heter Glenn i Göteborg"   http://sv.wikipedia.org/wiki/Glenn 

Cia: inte kul att gå upp så tidigt. Usch (vårdjobb? ).
    Kul att du ser framsteg i golfen.

• Cia80

lusse,
    Japp, det gör han. Så det är inte bara jag som inbillar mig

Ang bil så har vi just nu ingen aning. Fast det lutar åt Saab 9-3 antingen kombi eller sedan, men jag är nog mest inne på kombi.

• FiL81

tjenare tjejer!

Har ägnat heeela dagen åt att fundera på killnamn, och nu har jag det äääntligen:

GUSTAV Verner Jonathan

Gustav från mannens morfar, Verner från min morfar och så Jonathan för det år så fint. Passar dessutom utmärkt till

SIGNE Elisabeth Louise

hehe, nä skämt åsido. Inte har jag spenderat hela dagen med det! Nä har spenderat dagen med mina föräldrar inne i Frankfurt. Och nu på kvällen har vi alla lagat till en god middag med vit sparris till förrätt, lax i ugn, svamprisotto, yoghurtsås och sallad med hjortronvinäger. Glass och jordgubbar till efterrätt. Mums!

Har sett den där cancertråden.^*får rysningar^* stackars tjej!!!!

och hemskt oxå med den irakiska tjejen som blev stenad till döds....HEMSKT!!!!

nä nu måste jag lämna er - ska försöka drömma söta drömmar nu - trots alla hemskheter som händer ute i världen.

Imorgon är vi ALLA ytterligare EN DAG NÄRMARE bebis!!!

kram och godnatt!

• Frila2

Fi: då kommer din son få samma förnamn som min sambo
    Dröm söta drömmar nu Fi och försök glömma alla hemskt. Tänk istället på att det snart är det juni och då är det en månad mindre kvar till 08!

• enlitenbitkaka

Cia:
    Vad roligt! Vill också lära mig...men jag får nöja mig med ridningen än så länge! Saab är ju bra...morbror kör en finfin 9-5 kombi i den där blå/turkos/gröna färgen, skitsnygg!

Fi:
    Vilka fina namn och en jättebra kombination! Gillar verkligen dina tjejnamn, snacka om att passa bra ihop!

Frila:
    Ok, nej då kan det ju va lite trixigt. Men det kan ju va roligt att bo någon annanstans än hemma ibland också
    Ja men vill du inte ha en liten Glenn Hysén?

• Frila2
    enlitenbitkaka skrev 2007-05-18 23:47:48 följande:
    Cia:Vad roligt! Vill också lära mig...men jag får nöja mig med ridningen än så länge! Saab är ju bra...morbror kör en finfin 9-5 kombi i den där blå/turkos/gröna färgen, skitsnygg! Fi:Vilka fina namn och en jättebra kombination! Gillar verkligen dina tjejnamn, snacka om att passa bra ihop!Frila:Ok, nej då kan det ju va lite trixigt. Men det kan ju va roligt att bo någon annanstans än hemma ibland också Ja men vill du inte ha en liten Glenn Hysén?
    Tänk dig att ni ropar på Ellian, Gustav, Loke och så står jag och ropar GLEENN! Tror inte det riktigt, nej
    Ska bli lite kul att vara hemifrån lite. Bo hos någon annan och inte se vardagen riktigt lika tydligt. 
  • enlitenbitkaka

Ja även om man bara är hemma hos päronen så slipper man ju tänka lite. Känns alltid som semester att åka hem till mamma

Hihi vore sött....en liten Glenn med systern Ada *ler' Men gud, tänk, 2009 kan vi ha en träff med repektive knattar....jösses...