• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Cia80

lusse,
    Jag fasar lite inför när vi ska bli sambos.
    Visst vi hjälps ju åt med hemmet på helgerna, men nu ska man samsas varje dag, uj uj uj

• enlitenbitkaka
    Cia80 skrev 2007-05-31 17:30:11 följande:
    lusse,Jag fasar lite inför när vi ska bli sambos. Visst vi hjälps ju åt med hemmet på helgerna, men nu ska man samsas varje dag, uj uj uj
    Ja hoppas jag inte skrämde dig Vi är för det mesta ganska överens och fredliga men alla har ju dåliga dagar...

Förresten: Är inte det här coolaste caketoppern någonsin? http://www.tartpinglan.se/images/galleryImages/fig-simpsonsbrudpar1.jpg
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Cia80

lusse,
    Nejdå, det är ingen fara
    Har ju varit sambo tidigare så jag vet hur det kan vara.
    Lite spännande ska det bli. Tänk att få träffa honom varje dag.
    Just nu saknar jag honom så mycket, vill att han ska vara här och krama mig.

• enlitenbitkaka

Ja det är jobbigt att inte kunna ses varje dag! Första gången när vi blev tillsammans bodde han 1h bort, sen bodde han ca. 2h bort andra gången...kan ju säga att vi flyttade ihop ganska snabbt Var ju tortyr att ha honom såååå långt bort.

• Cia80

lusse,
    Ja, det är det.
    Ska bli skönt att få hem honom, men ännu vågar jag inte hoppas för mycket.

• Skrutt 83

Hej tjejer!

Thulan: Vad skönt att höra att det gick så bra hos gyn, lät som en riktigt bra en du fått tag i!

Lusse: Åhh vad jobbigt med sånna där vardagsbråk, man kan verkligen gå från att sväva på moln till att få horn i pannan på nolltid när det blir så där. Skönt att det löst sig nu.

Fröken: Hoppas du börjar må bättre, inte kul att vara sjuk när man har massa att plugga.. IKEA är ju alltid kul uppiggning iallafall =). Vad kul att du lagt upp bilder, så kul att få ett ansikte på er man pratar så ofta med. Vill också vara lite anonym och har därför ej lagt upp bilder, visste inte att man kunde välja vilka som kan se, smart! Måste man ha + för det? Annars ska jag nog lägga upp lite bilder jag med (fast jag HATAR att vara med på bild!)

Cia: Vad tråkigt med mensen men sambon ger sig snart ska du se!

Susannapanna: Ursch din stackare, hoppas du kryar på dig snart!

Vad har ni för er ikväll då?

• enlitenbitkaka

Ja det e trist med vardagsbråk....däremot är det roligare när man blir sams igen

Läste förresten en tråd om att IKEA gjort om sina spjälsängar, dem har nu samma bäddmått som alla andra sängar istället för sina egna konstiga! Däremot e ju allas favorit Diktad borta verkar det som...

Läget med Skrutt och resten av tjejerna ikväll då?

• Skrutt 83

Hej Lusse!! Trevligt med lite sällskap! Ja visst är det mysigt att bli sams igen. Kul att ni fått ringarna, provat den? :D Vad bra att de gjort om måtten, det underlättar ju lite!

Jo tack med mig är det ok, känns dock som om jag håller på att bli sjuk, vilket jag ABSOLUT inte har tid med när det är examensfest och tenta på g men jag hoppas det är falskt alarm. Själv då?

• Cia80

Skrutt,
    Ja, det var lite tråkigt. Men nu är jag så inne i vårt bilköp så just nu bryr jag mig inte