• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Fröken85

Cia: Näe, man anpassar sig efter ekonomin.... Det gör man alltid! Så det blir nog inga problem!

Japp, hörs imorgon! God natt!

Jag är nog kvar här en stund till å ser om någon annan droppar in!

• Fröken85

Näe, nu är jag trött å ska nog försöka sova lite! Godnatt syltisar!

• Frila2

Här missar man ju mycket om man är borta bara en dag från FL.

Skönt att höra att hunden mår bra och att operationen gått bra.

Idag är en betydligt bättre dag än igår. Tack för all peppning! Länge sedan jag var så nere som igår. Satt på jobbet med sambon i telefon och kunde bara säga att jag ville hem. Brukar inte klaga så.

Idag när jag vaknade hade sambon köpt med sig mat hem och köpt en CD-skiva till mig -  Korn unplugged - som jag pratat om jättelänge.

Har varit hemma hos en av uskorna på jobbet och festat lite. Nästan all personal, 22 personer var där. Jättekul. Vi har ätit, sjungt sånger och lekt lekar. Gick en tipspromenad med frågor som "vilket år var det första SM i fotboll?" "vilket är världens störta språk?" Jag vann, hade alla rätt! *skryter lite* Fick en klubba i pris
    Det enda som var tråkigt var att jag inte kunde äta så mycket av maten. Köttet var marinerat med bl a soja och det är jag allergisk mot. Även pastasalladen hade soja i. Sedan var det jordgubbstårta till efterrätt och jag är allergiskmot jordgubbar också Trist. Sedan får jag skylla mig själv för jag sa inte innan att jag var allergisk men det är så trist att alltid behöva vara den "krångliga" som ska ha specialmat.

• Frila2

Nej, ska ni sova alla nu?

Tycker ni allihop ser stora framsteg hos era respektive. Min sambo vill inte prata barnnamn och skulle aldrig komma på tanken att gå med mig in i en affär med barngrejer och provköra barnvagn. Nej, det kommer inte hända förrän jag är gravid.

• enlitenbitkaka

God Morgon tjejer!

Här missar man en del när man somnar på soffan Sitter här med mensvärk....så nu LÄNGTAR jag efter att få mens!! Så jag kan se hur kroppen reagerar när den är över! Och om nästa kommer regelbundet!! *spännande*

Ska ni hitta p idag då tjejer?

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Fröken85

Vet ni vad.... borde inte vägt mig idag, men gjorde det ändå. Vågen stod på 65.1...alltså -1kg... GLAAAD!!! vet ju att man egentligen inte kan jämföra från dag till dag, men det sk*ter jag i *ler*....

• enlitenbitkaka
    Fröken85 skrev 2007-06-20 10:28:52 följande:
    Vet ni vad.... borde inte vägt mig idag, men gjorde det ändå. Vågen stod på 65.1...alltså -1kg... GLAAAD!!! vet ju att man egentligen inte kan jämföra från dag till dag, men det sk*ter jag i *ler*....
    Hihi....Grattis, gumman!!! Jag ska väga mig sen när F kommer hem och vi ska ner till gymmet...ett par dagar för sent men ändå!
  • Fröken85

Lusse: Man tackar... Skönt att veta att ansträngningarna iaf ger något resultat. Måste gå ut å gå en timme idag oxå, men det är alldeles för varmt för att mna hundar ska orka det. De vill bara ligga å sova nu när det är varmt. Eftersom jag jobbar kväll idag kan jag ju inte göra det när det blir svalare heller. Jag får nog ta en vilodag idag då, så får sambon sköta hundarnas motion ikväll!

Vad gör ni annars då tjejer?

• enlitenbitkaka

Appropå hettan ja....ska ner till gymmet så fort sambon kommer hem. Drog på mig sådana där träningsbyxor som slutar under knät, två linnen, sportBH och fleecetröja.....och gick ut med vovven! Behöver jag poängtera att jag sitter här och svettas just nu!! *phui* Trodde inte det va såååå varmt ute...

Men nu har jag iaf tagit en 30min promenad med vovven + att jag ska ner till gymmet sen. Och ikväll får nog vovven en långprommis med bad.

• presens konjunktiv

Hej!

Jag hoppas att allt är bra med er. Jag har inte hunnit läsa i fatt, och kommer väl aldrig att hinna det.

Do something scary; the payoff is awesome!